صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی

اقتصادی

Loading

سیاسی

Loading

علم و تکنولوژی

ششمین نمایشگاهِ توانمندی‌های صادراتی
رئیس سازمان توسعه تجارت ایران خبر داد
رئیس سازمان توسعه تجارت ایران از پذیرش ۲۶۰۰ نفر از ۹۶ شرکت برای حضور در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی و دومین اجلاس همکاری‌های اقتصادی ایران و آفریقا خبر داد.
 
چهلمین نشست علمی با محوریت پرنده‌های بدون سرنشین برگزار شد
در دبستان مهر دکتر شاکری
دانش آموزان دبستان مهر دکتر شاکری دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ در چهلمین نشست علمی این مدرسه درباره پرنده‌های بدون سرنشین (موشکها) به بحث و گفتگو پرداختند.
 
بهترین مارک ویدئو پروژکتور رو برای خونت انتخاب کن! معرفی انواع ویدئو پروژکتور
راهنمای خرید ویدئو پروژکتور
برای انتخاب بهترین مارک ویدئو پروژکتور باید ویژگی های مختلف انواع ویدئو پروژکتورها را بررسی کنید. در نظر گرفتن نیازهای شخصی و این که ویدئو پروژکتور برای کسب و کار می خواهید یا خانه روی انتخاب بهتر شما تاثیر می گذارد. امروزه برندهای مختلفی در زمینه تولید این محصول جذاب فعالیت می کنند که انتخاب از میان آن ها کمی سخت بنظر می رسد. اما اگر بدانید کدام برند به عنوان بهترین مارک ویدئو پروژکتور معرفی می شود، کارتان راحت تر خواهد بود.
 
بهترین مارک های پمپ باد ۳۵۰ لیتری که قبل از خرید باید بدانید
کمپرسور باد
پمپ باد، دستگاهی شگفت‌انگیز است که با فشرده‌سازی هوا، قدرتی را به شما هدیه می‌دهد که کاربردهای فراوانی در زندگی روزمره و صنعتی دارد. پمپ‌های باد در دو دسته کلی برقی و شارژی به بازار عرضه می‌شوند. کمپرسور باد ۳۵۰ لیتری به معنای آن است که این پمپ در هر دقیقه حدوداً ۳۵۰ لیتر هوا را پمپ می‌کند. چندین شرکت معروف و مطرح در جهان وجود دارد که در زمینه تولید این نوع دستگاه‌ها فعالیت دارند. کیفیت پمپ باد این برندها زبانزد است و تا سال‌ها را برآوردن نیازهای شما را در این زمینه تضمین خواهد کرد.
در ادامه به...
 
معرفی بهترین کود برای میوه جات
دریافت مواد معدنی و مغذی از خاک
گیاهان و درختان برای رشد نیاز به دریافت مواد معدنی و مغذی از خاک را دارند. بهترین کودها برای درختان میوه به منظور رشد سریع و باردهی، باید عناصر نیتروژن، فسفر و پتاسیم را داشته باشند. از همین رو؛ کشاورزان و باغداران، به دنبال بهترین کود برای درختان خود هستند. پیدا کردن کود مناسب برای افزایش محصول و گلدهی میوه‌هایی مانند خیار و گوجه فرنگی نیاز به شناخت انواع کودها دارد.
 
از روزگار پُرشکوه صنعت بازی‌های ویدئویی تا روزهای رکود
بر اساس اخبار منتشرشده
صنعت بازی‌های ویدئویی این روزها اندکی دچار افول شده است. حال بایستی پرسید این صنعت پولساز چه آینده‌ای پیش رو خواهد داشت؟
 
با به‌روز‌ترین مواد شیمیایی آزمایشگاهی آشنا شوید
خرید و فروش مواد شیمیایی
در این مقاله، به بررسی جامع مواد شیمیایی آزمایشگاهی از جمله دسته‌بندی مواد، روش‌های تولید، فروش و خرید مواد شیمیایی، نکات ایمنی و الزامات کیفی می‌پردازیم.
 

اجتماعی

معرفی محروم‌ ترین و برخوردارترین استان‌ های کشور
طبق آمار مرکز پژوهش‌های مجلس؛
پس از سیستان و بلوچستان به عنوان محروم ترین، استان‌ های کرمان و خراسان جنوبی بیشترین درصد محرومیت را داشته‌اند و سمنان، اصفهان و قزوین کمترین درصد محرومیت در بین خانوارها را دارا هستند.
 
نا امنی موقت تفلیس و کنسلی تور گرجستان از طرف مسافران
تور گرجستان هوایی
خیابان‌های شهر تفلیس نه تنها برای مردم عادی که حتی برای مسافران نیز تا حدودی ناامن شده است. معترضان هر روزه در خیابان‌ها هستند و در طی یک هفته‌ی گذشته اعتراضات همواره ادامه داشت. اما دلیل این اعتراضاتی که بعضا به خشونت کشیده شده چیست؟ این لایحه دقیقا به چه موضوعی مربوط می‌شود؟
 
ساماندهی بازار زمین و مسکن؛ راهکاری برای انجام معاملات شفاف
مراحل پایانی تصویب
مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن تصویب لایحه ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره را راهکاری برای انجام معاملات شفاف در بازار مسکن برشمرد و گفت: «این طرح مراحل پایانی تصویب خود طی می‌کند که امیدواریم با تصویب این لایحه و ابلاغ و اجرای آن بتوان بخشی از موانع موجود بر سر راه بازار مسکن را برداشت.»
 
اینترنت در کنکور قطع نمی‌شود
رییس سازمان سنجش آموزش کشور:
رییس سازمان سنجش آموزش کشور با تاکید بر اینکه اینترنت در هیچ کدام از حوزه‌های امتحانی نوبت اول کنکور قطع نمی‌شود، گفت: دستگاه‌های اجرایی، انتظامی، امنیتی و قضایی به صورت فعال برای برگزاری آزمون سراسری در امنیت و سلامت کامل در حال فعالیت هستند.
 
شرایط پرداخت وام ضروری به بازنشستگان
با کارمزد ۴ درصد
معاون توسعه و مدیریت منابع صندوق بازنشستگی فولاد از اعطای وام ضروری به مبلغ ۲۰ میلیون تومان به بازنشستگان صندوق خبر داد.
 
هشدار به یارانه بگیران درباره پیامک های جعلی
وزارت رفاه:
به دنبال انتشار برخی پیام‌های جعلی به صورت پیامک و شبکه‌های مجازی در ارتباط با دریافت کالابرگ الکترونیکی، روابط عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام‌کرد: هرگونه خبر رسمی در این زمینه فقط از طریق مراجع رسمی یا سامانه پیامکی این وزارتخانه به اطلاع عموم خواهد رسید.
 
اطلاعیه مهم فراجا  درباره «طرح نور»
مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی کشور
مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی کشور در اطلاعیه‌ای از حمایت‌های خالصانه مردم نجیب ایران‌زمین و دیدگاه‌های قاطع اخیر رئیس‌جمهور و رئیس دستگاه قضا در اجرای «طرح نور» قدردانی و تشکر کرد.
 

ورزشی

علی هیبتی  مادا‌م‌العمر محروم شد؟
بررسی رسانه‌های مختلف
برگزارکنندگان تصمیم گرفتند که در این شرایط، عذرخواهی‌های علی هیبتی کافی نیست. او جریمه شده و کل درآمد او به ماریا داده می‌شود.
 
به ‌نامِ خصوصی، به کامِ خصولتی
سرنوشت استقلال تهران و پرسپولیس
۸۵ درصد از سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در فرابورس فروخته شد.
 
فیلم| محرومیت مادام العمر علی هیبتی به دلیل لگد به مجری زن در روسیه
بوکسور ایرانی
پس از مسابقه، حاضران صحنه علی هیبتی را مورد ضرب و شتم قرار دادند. او پس از مسابقه عذرخواهی هم کرد، اما نه‌تن‌ها روس‌ها مبارز ایرانی را برای همیشه از مسابقات محروم کردند، که تماشاگران روس به او حمله کردند.
 
امروز دوشنبه استقلال و پرسپولیس رسما فروخته شدند
از طریق فرابورس
۸۵ درصد از سهام دو باشگاه استقلال تهران و پرسپولیس رسما امروز دوشنبه واگذار شد.
 
اسامه بن لادن نام جنجالی فوتبالیست اسپانیایی
بازیکن ۲۲ ساله اهل پرو
نام اسامه بن لادن جیمز لوپز برای اولین بار در سال ۲۰۱۷ در کشورش پرو جلب توجه کرد، زمانی که به تیم زیر ۱۵ ساله این کشور فراخوانده شد.
 
آخرین جزئیات بازداشت دختر و همسر عابدزاده
پیشکسوت فوتبال
همسر و دختر احمدرضا عابدزاده‌ در خیابان فرشته تهران به دلیل حجاب احتیاری بازدشت شده‌اند.
 
علت جدایی ما، شخصیت بی‌نقص کاکا بود!
همسر سابق اسطوره فوتبال :
کاکا هرگز به من خیانت نکرد. او همیشه با من خوب رفتار کرد و خانواده فوق‌العاده‌ای به من داد. اما من خوشحال نبودم چون یک چیزی کم بود. مشکل این بود که او برای من خیلی کامل و بی‌نقص بود!
 
Ad