صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
سه شنبه / ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۹:۳۴
کد خبر: 21120
گزارشگر: 464
۲۹۸
۰
۰
۳
در تاریخ ۲۲ فروردین

پایان فیلمبرداری آخرین سامورایی با حضور رامین پرچمی

پایان فیلمبرداری آخرین سامورایی با حضور رامین پرچمی
این فیلم با پایان فیلمبرداری به مرحله پست پروداکشن (پس تولید) می‌رود و بعد از آن برای پخش بین‌المللی آماده می‌شود.

به گزارش آسیانیوز؛ فیلم آخرین سامورایی در روزهای اول بهار فیلمبرداری خود را آغاز کرد و در تاریخ ۲۲ فروردین مصادف با عید سعید فطر به پایان خود رسید.

رامین پرچمی

این فیلم در سبک پست مدرن و به صورت هجو و کمدی سیاه ساخته شده است.

قصه درباره نویسنده‌ ایست به نام عباس روشن که به دلیل انزوا ، تنهایی و زندگی روزمره یکنواخت تصمیم به خودکشی می‌گیرد و تمام راه‌ها را امتحان می‌کند ولی پشیمان می‌شود در آخر می‌خواهد خود را از بالای ساختمان خانه‌اش به پایین بیندازد که با دیدن دختری در همسایگی خود از خودکشی منصرف می‌شود...

این فیلم به نویسندگی و کارگردانی بهزاد اسدی می‌باشد او پیش تر از این چهار فیلم کوتاه (تحت تعقیب، مرثیه، نجوا و کرگدن) را ساخته است. همچنین دکتری فلسفه هنر ، استاد دانشگاه تهران غرب تهران جنوب در رشته بازیگری و هنر می‌باشد. در این فیلم طراحی صحنه و لباس با آبتین برقی، چهره پردازی و گریم روناک گلشن، دستیار و مدیر پروژه محمد جواد کاوه و بازیگران رامین پرچمی، کاظم کامور، واهه آرزومانیان و هانیه بهرامی می‌باشند.

این فیلم با پایان فیلمبرداری به مرحله پست پروداکشن (پس تولید) می‌رود و بعد از آن برای پخش بین‌المللی آماده می‌شود. تولید و پخش فیلم آخرین سامورایی با دو کمپانی bplan و APP (ASADI Project Production ) می‌باشد.

آخرین سامورایی

لیست کامل عوامل فیلم آخرین سامورایی

نویسنده و کارگردان بهزاد اسدی، دستیار اول محمد جواد کاوه، طراح صحنه و لباس آبتین برقی، گریم روناک گلشن، فیلمبردار نیما حقیقی، دستیار فیلمبردار محسن فرهی، صدابردار مهدی نکونام، دستیار صدا سپهر شعبانی، منشی صحنه نازنین عزیزی، برنامه ریز عاطفه رضایی، دستیار دوم کارگردان علی جلولی، دستیار صحنه و لباس نوید پورحسن و البرز میرفندرسکی، عکاس نیما منصوری، بازیگران رامین پرچمی، کاظم کامور، واحد آرزومانیان و هانیه بهرامی، تهیه کننده بهزاد اسدی، کمپانی پخش bplan و ASADI Project Production می‌باشد. با تشکر از جهان بانوی یارمحمدی، احسان اسدی، مسعود جعفری و سعید ترکمان در آخر عکس‌های پشت صحنه کار را مشاهده می‌فرمایید.

https://www.asianews.ir/u/en2
اخبار مرتبط
فیلم کوتاه مارال تنها فیلم ایرانی است که در بخش رقابت بین‌المللی این جشنواره حضور خواهد داشت.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید