صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۳:۱۸
کد خبر: 21139
گزارشگر: 2
۱۵۶
۰
۰
۱
لوازم ساختمانی و بهداشتی

فروشگاه لوازم ساختمانی مخصوص خرید شیرآلات و فلاش‌تانک

فروشگاه لوازم ساختمانی مخصوص خرید شیرآلات و فلاش‌تانک
دغدغه‌های شما برای خرید لوازم ساختمانی مانند: شیرآلات، فلاش‌تانک، سینک و انواع تأسیسات ساختمانی می‌تواند قیمت مناسب، کیفیت بالا، انتخاب از بین برندهای معتبر، تضمین کیفیت و اصالت کالا از فروشگاه لوازم ساختمانی باشد.

فروشگاه لوازم ساختمانی و بهداشتی محمودی رئوف با بیش از ۱۰ سال سابقه فروش در بازار تهران، مبنای خود را بر تامین نیازهای مشتریان بر اساس قیمت مناسب و محصول باکیفیت قرار داده است. اگر به دنبال قیمت ایده‌آل، تخفیف‌های ویژه و کیفیت هستید؛ میتوانید فروشگاه raufshop.com را مورد بررسی بیشتر قرار دهید..
در ادامه این محتوای ۳ دقیقه‌ای به معرفی فروشگاه محمودی رئوف به عنوان پخش کننده لوازم بهداشتی ساختمانی، مخصوص خرید شیرآلات و فلاش تانک می‌پردازیم.

خرید شیرآلات و فلاش‌تانک از فروشگاه لوازم ساختمانی محمودی رئوف

فروشگاه لوازم ساختمانی محمودی رئوف با فعالیت مستمر و تجربه زیاد در بازار تهران، یک انتخاب مطمئن برای مشتریانی است که نیاز به صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌هاشان دارند. امکان استعلام قیمت انواع شیرآلات و فلاش‌تانک، همیشه به صورت آنلاین و تلفنی فراهم است. کافیست به وبگاه این فروشگاه مراجعه کنید:

https://raufshop.com

(با امکان خرید آنلاین، حضوری و تلفنی)
فروشگاه محمودی رئوف، مرکز عرضه و پخش عمده لوازم بهداشتی ساختمانی از برندهای درجه یک ایرانی و معتبر است.

نمایندگی برندهای معتبر شیرآلات ساختمانی

امکان استعلام قیمت انواع شیرآلات ساختمانی از برندهای معتبر به‌صورت آنلاین و تلفنی فراهم است. این فروشگاه با توجه به دارا بودن نمایندگی شیرآلات برندهای معتبر، به مشتریانش این امکان را میدهد تا انتخاب‌های بهتری داشته باشند.

خرید شیرآلات

برندهای معتبر زیر از جمله اصلی‌ترین و پرفروش ترین‌ها در بازار شیرآلات ساختمانی هستند:

  • شیرآلات کسری
  • شیرآلات قهرمان
  • شیرآلات kwc
  • شیرآلات شودر
  • شیرآلات تپس
  • شیرآلات تهران برنز
  • شیرآلات هوآیی

نماینده فروش انواع فلاش‌تانک توکار و روکار

فلاش‌تانک‌ها در بازار به دو دسته‌ تقسیم می‌شوند؛ فروشگاه محمودی رئوف با بیش از ۱۰۵ مدل محصول توانسته به نیاز مشتریان پاسخ قابل قبولی بدهد.

  • فلاش‌تانک روکار
  • فلاش‌تانک توکار

امکان خرید انواع فلاش‌تانک های روکار در مدل‌های جدید و ساده با قیمت مناسب فراهم است. همچنین میتوانید فلاش‌تانک‌های لوکس توکار را از این فروشگاه تهیه کنید.

فلاش تانک

برندهای زیر از جمله بهترین تولیدکنندگان فلاش تانک در ایران هستند، که احتمالاً نام آن‌ها را در بازار لوازم بهداشتی ساختمان شنیده‌اید:

  • فلاش‌تانک کسری
  • فلاش‌تانک تاپ
  • فلاش تانک ایران
  • فلاش تانک قهرمان
  • برند فرپود
  • سیفون توالت ایمن آب
  • سیفون توالت مهر
  • پارس گروهه

در ادامه به معرفی فلاش‌تانک‌های روکار ایرانی و فلاش‌‌تانک‌های توکار می‌پردازیم.

معرفی فلاش‌تانک‌های روکار ایرانی

برای فضاهای بزرگ‌تر می‌توانید با صرفه اقتصادی به سراغ فلاش‌تانک‌های مدل روکار بروید.
این فلاش‌تانک‌ها اغلب ارزان‌تر هستند و نصب آن‌ها ساده‌تر است. همچنین دسترسی به اجزای داخلی برای تعمیرات نیز آسان‌تر است. بااین‌حال، فلاش‌تانک‌های روکار فضای بیشتری را اشغال می‌کنند و ممکن است به‌اندازه مدل‌های توکار ظاهری زیبا نداشته باشند.
برندهای ایران، فلاش‌تانک ایمن آب، آلکا، کی دابلیو سی هم از جمله پرفروش‌ترین و شناخته‌شده‌ترین‌ها در این مدل هستند. می‌توانید در مجموعه محمودی رئوف محصولات را بر اساس امکانات، حجم و مشخصه‌های فنی که دارند، مقایسه و سپس بهترین گزینه را برای پروژه‌های ساختمانی تهیه کنید.

معرفی فلاش‌تانک‌های توکار

اگر مشکل فضا دارید و به دنبال نصب بی‌دردسر فلاش‌تانک در یک فضا هستید؛ این نوع فلاش‌تانک به‌گونه‌ای طراحی شده است که داخل دیوار نصب می‌شود و بخش‌های اصلی آن پنهان هستند.
مزایای فلاش‌تانک‌های توکار شامل: صرفه‌جویی در فضا، ظاهری زیبا و مدرن و سهولت تمیزکردن می‌شود. ازآنجاکه اجزای آن در داخل دیوار قرار دارند؛ دسترسی به آن‌ها برای تعمیرات می‌تواند کمی دشوار باشد که البته اگر نوع با دوام این محصولات را انتخاب کنید با مشکل مواجه نمی‌شوید.
موارد زیر از جمله اصلی‌ترین و پرفروش‌ترین نمونه‌های موجود در این بازار هستند:

  • فلاش‌تانک توکار ایران
  • انواع فلاش‌تانک‌های ایمن آب
  • مدل‌های فلاش‌تانک KWC کی دابلیو سی
  • فلاش‌تانک‌های توکار برند آلکا Alca

۵ نکته مثبت در مورد خرید از فروشگاه محمودی رئوف

همیشه مسئله مهمی که باید در هنگام خرید محصولات از مراکز پخش لوازم بهداشتی ساختمانی در نظر داشته باشید؛ تداوم کیفیت و قیمت مناسب است. یک خرید خوب، ترکیبی از هر دوی این عناصر محسوب می‌شود.
فروشگاه محمودی رئوف با سابقه و تجربه ویژه در این بازار، مزایای کلیدی و مهمی را برای انتخاب طیف مختلف محصولات فراهم آورده است:

  1. امکان خرید لوازم بهداشتی ساختمان به‌صورت آنلاین، تلفنی و حضوری وجود دارد و ارسال به سراسر ایران در کم‌ترین زمان با روش موردنظر مشتریان انجام می‌گردد.
  2. دارای نماد اعتماد الکترونیک و تأییدیه‌های صنفی و ناظر.
  3. بیش از ۱۰ سال سابقه فعالیت در بازار تهران و پخش عمده لوازم بهداشتی ساختمان
  4. قیمت به‌مراتب مناسب‌تر نسبت به سایر فروشگاه‌های آنلاین کشور
  5. کنترل اصالت کالا و بررسی سالم بودن کالا قبل از ارسال

سایر لوازم بهداشتی و تأسیسات ساختمان موجود است:

همین‌طور طیف محصولات دیگری نیز در دسته‌بندی لوازم ساختمانی در مجموعه محمودی رئوف قرار می‌گیرد که امکان انتخاب و مقایسه قیمت آن‌ها از بهترین برندها برای شما فراهم است.

  • انواع شیرآلات ساختمانی: انواع شیرآلات ساختمانی شامل: شیر ظرفشویی و روشویی، شیر حمام و دستشویی، علم و پنل دوش.
  • انواع توالت‌فرنگی: توالت‌های فرنگی در انواع مختلفی وجود دارند که شامل مدل‌های معمولی، خود شور و توالت فرنگی دیواری - وال هنگ می‌شوند.
  • سینک‌های ظرفشویی: سینک‌های ظرفشویی در انواع و اندازه‌های متفاوتی از جمله سینک‌های تک لگن، دو لگن، استیل ضدزنگ، سرامیکی و گرانیتی موجود هستند.
  • لوازم تأسیساتی ساختمان: این دسته شامل تجهیزات و لوازمی است که برای تأمین و کنترل سیستم‌های گرمایشی، سرمایشی، آبرسانی و فاضلاب ساختمان‌ها مانند کف‌شور، دست‌خشک‌کن، جا مایع و... استفاده می‌شود.

فروشگاه محمودی رئوف (رئوف شاپ raufshop.com)

خرید محصولات با کیفیت بالا در زمینه لوازم بهداشتی ساختمانی مانند: شیرآلات و فلاش‌تانک‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
فروشگاه لوازم ساختمانی محمودی رئوف با بیش از ده سال تجربه مرکز فروش انواع شیرآلات ایرانی در برندهای کسری، قهرمان، شودر، تهران برنز و... است. همچنین می‌توانید در مجموعه محمودی رئوف انواع فلاش‌تانک روکار و توکار ایرانی را در برندهای ایران، ایمن آب، کی دابلیو سی، آلکا و ... بیابید.
سایر لوازم بهداشتی و تاسیسات ساختمان نیز از جمله: انواع شیرآلات ساختمانی (شامل: شیر ظرفشویی و روشویی، شیر حمام و دستشویی، علم و پنل دوش)، سینک‌های ظرفشویی (از جمله: سینک‌های تک لگن، دو لگن، استیل ضدزنگ، سرامیکی و گرانیتی)، لوازم تاسیساتی ساختمان (شامل: کف‌شور، دست‌خشک‌کن، جا مایع و...) در رئوف شاپ موجود هستد.

فروشگاه محمودی رئوف در تهران با امکان خرید آنلاین، مراجعه حضوری و تلفنی در خدمت شماست.

https://www.asianews.ir/u/enm
اخبار مرتبط
احتمالا وقتی به بازار و فروشگاه‌های آنلاین لوازم بهداشتی ساختمان سر می‌زنید؛ با کلی برند و مدل فلاش تانک روبرو می‌شوید که انتخاب را برای شما سخت می‌کنند. جای نگرانی نیست! در این پست قرار است برندهای معتبر فلاش تانک و انواع فلاش تانک توکار و روکار را معرفی کنیم. لطفا تا پایان محتوا همراه ما باشید.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید