صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۴:۴۹
کد خبر: 21140
گزارشگر: 2
۱۵۱
۰
۰
۱
ویژگی‌های جذاب اپل ویژن پرو

بررسی جامع مشخصات و ویژگی‌های اپل ویژن پرو

بررسی جامع مشخصات و ویژگی‌های اپل ویژن پرو
برای آشنایی با قیمت و ویژگی‌های جذاب اپل ویژن پرو با ما همراه باشید.

با توجه به پیشرفتی که امروزه به واسطه کمپانی‌های فعال در زمینه طراحی و ساخت انواع سیستم‌های هوشمند مطرح می‌شود، بالطبع تولید اپل ویژن پرو در قالب یک گام بلند به سوی آینده، جنجال بسیاری به پا کرده‌است.
با این وجود، این سوال مطرح می‌شود که عملکرد اپل ویژن پرو به چه شکل است؟ آیا همانند ادعای شرکت گوگل، اپل ویژن پرو می‌تواند دنیای واقعی و دنیای دیجیتالی را به شکل یکپارچه با یکدیگر ترکیب کند؟ کاربردهای اپل ویژن پرو چیست؟ برای خرید اپل ویژن پرو، چقدر باید هزینه کرد؟
بر همین اساس، فروشگاه موبایل۷ تصمیم گرفته تا توضیحات بیشتری را در خصوص مشخصات، ویژگی‌ها، کاربرد، قیمت و نقدهای وارد شده به اپل ویژن پرو توسط برخی کاربران را برای شما شرح دهد.

اپل ویژن پرو چیست؟

اپل ویژن پرو، نام هدست هوشمند (هدست واقعیت ترکیبی) شرکت اپل است که شرکت اپل، در ژوئن ۲۰۲۳ از آن رونمایی کرد. بر طبق گفته‌های شرکت اپل، این هدست هوشمند می‌تواند دنیای واقعی و دنیای مجازی را با یکدیگر ادقام کند. می‌توان گفت شرکت اپل ویژن پرو به سبب عملکردهای منحصر به فردی که دارد، همانند گوشی های این شرکت، توانسته توجه بسیاری از کاربران و مخصوصا علاقمندان حوزۀ تکنولوژی را به خود جذب کند.

شما می‌توانید با خرید اقساطی گوشی های شرکت اپل از سایت موبایل7، از فرصت استثنائی این فروشگاه استفاده کنید.

مشخصات فنی اپل ویژن پرو

پیش از بررسی عملکرد و ویژگی‌های اپل ویژن پرو، بهتر است تا نگاهی به مشخصات فنی این هدست هوشمند اپل بیاندازیم:

 سیستم‌عامل  visionOS
 فضای ذخیره‌سازی  256 GB | 512 GB | 1 TB
 تراشه  M2 و R1
 نمایشگر  میکرواولد (23 میلیون پیکسل، 90-96-100 هرتز)
 سیستم احراز هویت  OpticID (برخورداری از سیستم اسکن مردمک چشم)
 دوربین  دوربین سه‌بعدی استریوسکوپی 6.5 مگاپیکسلی با قابلیت فیلم‌برداری و عکاسی سه‌بعدی (18 میلی‌متر، f/2.0)
 اتصالات بی‌سیم  Wi-Fi 6 و Bluetooth 5.3
 باتری  3166 میلی‌آمپرساعت (2 ساعت استفاده عادی، 2.5 پخش ویدیو)
 انواع حسگرها  2 دوربین اصلی، 6 دوربین ردیاب روبه‌جلو، 4 دوربین ردیاب چشم، دوربین TrueDepth، اسکنر لیدار، 4 واحد سنجش اینرسی، حسگر فلیکر، حسگر نور محیط
 سیستم صوتی  2 اسپیکر با صدای فراگیر و ردیاب حرکات سر، 6 میکروفون
 وزن دستگاه  600_650 گرم

محتوای داخل جعبه ویژن پرو

  • ویژن پرو
  • دو بند سر
  • یک بالشتک اضافی برای صورت
  • یک بالشتک برای پوشاندن شیشه جلویی
  • باتری همراه با کابل
  • آداپتور ۳۰ وات از نوع Type-C به همراه کابل Type-C
  • پارچه مخصوص برای تمیز کردن ویژن پرو
  • دفترچه راهنما

ویژگی های اپل ویژن پرو

ویژگی‌های اپل ویژن پرو

هنگامی که Vision Pro Apple را می‌پوشید، یک مانیتور دیجیتال در دنیای واقعی زندگی روزمره شما ظاهر می‌شود که به شما امکان بررسی مطالب، تماشای فیلم و کنترل آن‌ها با استفاده از حرکات چشم و یا حرکت انگشت را می‌دهد. علاوه بر این، همانطور که شرکت اپل اذعان دارد، شما می‌توانید یک ارتباط یکپارچه بین دنیای واقعی و دنیای مجازی را تجربه کنید.
از جملۀ این تجربیات، می‌توان به توانایی صحبت در حین دیدن چهره طرف مقابل و تجربه محتوای VR/AR اشاره کرد. برخی از بارزترین ویژگی‌ها و امکاناتی که به واسطه این دستگاه در اختیار شما قرار داده می‌شود، شامل مواردی است که در ادامه مطرح شده:

  • نمایشگر با وضوح بالا و صدای سه بعدی
  • تناسب عالی و عملکرد بصری
  • دوربین سه بعدی با میزان عملکرد فوق العاده بالا
  • امکان تنظیم سطح غوطه‌وری
  • تشخیص چهره (بیان) و عملکردهای تشخیص اشیا
  • ارائه میز کار مجازی که نیازی به نمایشگر ندارد
  • قابلیت ضبط و زنده کردن صحنه‌های به یاد ماندنی با ویدئوهای سه بعدی

تعریف این خصوصیات و امکانات در رابطه با عملکرد اپل ویژن پرو، سبب شده تا افراد فعال در حوزه‌های مختلف، بتوانند از این محصول اپل در راستای سهولت و سرعت بخشیدن به فعالیت خود بهره بگیرند.
بسیاری بر این باورند که انجام بازی‌های مختلف با اپل ویژن پرو، بسیار جذاب است. اگر به بازی‌های ویدیویی علاقمند هستید، پیشنهاد می‌شود با خرید اقساطی کنسول بازی فروشگاه موبایل ۷ ، کنسول مورد علاقۀ خود را با نازل‌ترین قیمت خریداری کنید.

کاربرد اپل ویژن پرو

با استفاده از اپل ویژن پرو می‌توانید جلسات و همکاری از راه دور را تسهیل کرده، آموزش‌های عملی را برای موقعیت‌های مختلف ارائه دهید و همچنین، از سایر سایت‌ها با اطلاعات تصویری و صوتی پشتیبانی کنید. به‌علاوه، شما می‌توانید عملیات‌های مختلفی را که با سیستم‌های متفاوت انجام می‌دادید، با این دستگاه انجام دهید و به طور کلی به تمامی جوانب کاری خود دسترسی و تسلط کامل داشته باشید.
در واقع با توجه به خصوصیاتی که در رابطه با این دستگاه در نظر گرفته شده و امکاناتی که به منظور کنترل بیشتر لحاظ شده‌اند، محدودیتی برای کاربرد اپل ویژن پرو تعریف نمی‌شود. در این حالت می‌توان هدست هوشمند اپل را به‌عنوان یک سیستم همراه روی چشم خود داشته باشید و به تمام فعالیت‌های روزانه خود رسیدگی کنید.
گفته می‌شود که اپل ویژن پرو به دلیل نداشتن باتری داخلی وزن بدن سبک‌تری دارد و طراحی آن به گونه‌ای است که اجازه می‌دهد قطعات را مطابق با سلیقۀ خود مرتب کنید تا پوشیدن آن با فشار کمتری بر چشم و سرتان به همراه داشته باشد. از این رو، کاربران در حمل این محصول بر روی چشم خود مشکلی نخواهند داشت و همین امر، باعث می‌شود تا افراد، با نیازهای کاربردی مختلف، بتوانند از این محصول برای فعالیت‌های مختلف روزمره خود بهره بگیرند.

قیمت اپل ویژن پرو

در حال حاضر قیمت فروش اپل ویژن پرو حدود ۳۵۰۰ دلار بوده که بسته به شرایط و فاکتورهای مختلف برای عرضه در ایران، می‌تواند متفاوت باشد.

نظرات کاربران در خصوص کار با اپل ویژن پرو

بسیاری از کاربران، بر این باورند که شرکت اپل، یک زبالۀ گران‌قیمت تولید کرده‌است اما برخی دیگر، چنین نظری ندارند. در حقیقت، کاربران اپل ویژن پرو تا کنون نظرات متعددی در رابطه با عملکرد این محصول مطرح نموده‌اند که غالبا در خصوص تجربه متفاوت و نزدیک آن‌ها به دنیای واقعی است.
به علاوه، باید به این موضوع اشاره کرد که همچنان تلاش در بهبود عملکرد این دستگاه بوده و سعی می‌شود با استفاده از دیگر تکنولوژی‌های جانبی، کاربرد این دستگاه گستردگی بیشتری در زندگی روزمره افراد پیدا کند.

در حالت کلی اگر شما هم به تکنولوژی علاقه دارید و می‌خواهید دنیای فیزیکی و مجازی را در کنار هم تجربه کنید، اپل ویژن پرو بهترین محصولی است که مرزهای شفاف بین دنیای واقعی و مجازی را محو کرده و سبب ترکیب این دو شده تا از این پل تکنولوژی برای سهولت بیشتر بهره بگیرد. شما هم می‌توانید یکی از کاربران این محصول باشید.همچنین شما می توانید با مراجعه به وبسایت موبایل۷ به آدرس www.mo7.ir اقدام به درخواست خرید این کالا نمایید.

https://www.asianews.ir/u/eno
اخبار مرتبط
رشد بسترهای آنلاین و تمرکز کمپانی‌های توسعه‌دهنده ابزارهای هوشمند بر ارائه خدمات نوین، باعث شده است تا طیف متنوعی از امکانات و برنامه‌ها در اختیار کاربران قرار گیرند. شرکت‌های Apple و Valve پلتفرم‌های مجزایی را برای بهره‌مندی کاربران از خدمات سرویس‌های آنلاین به وجود آورده‌اند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید