صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ / ۲۳:۰۰
کد خبر: 21150
گزارشگر: 464
۲۳۵
۰
۰
۰
در نمایشگاه دائمی

مطالبه‌ رقابت سالم در تولید تجهیزات پزشکی

مطالبه‌ رقابت سالم در تولید تجهیزات پزشکی
دکتر محمد مخبر، معاون اول رئیس جمهور و دکتر روح‌الله دهقانی فیروزآبادی، مدیر اجرایی و معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهور، روز سه‌شنبه، ۲۸ فروردین‌ماه با حضور در نمایشگاه دائمی تجهیزات پزشکی پارک فناوری پردیس از آخرین دستاوردهای های‌تکِ صنعت تجهیزات پزشکی ایران بازدید کردند.

به گزارش آسیا، مهدی صفاری‌نیا، رئیس پارک فناوری پردیس، جمعی از فعالان صنفی و تولیدکنندگان و صادرکنندگان صنعت از جمله مهندس عبدالرضا یعقوب‌زاده، رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان تجهیزات پزشکی ایران و مهندس محمدرضا کمپانی، نایب رئیس اتحادیه در این رویداد حضور داشتند و به معرفی آخرین دستاورد‌های های‌تِک ایرانی پرداختند.
صنعت تجهیزات پزشکی
در این دیدار مشکلات تولید تجهیزات پزشکی توسط فعالان صنفی صنعت تجهیزات پزشکی ایران مطرح گردید. درخواست رقابت سالم و توجه به بخش خصوصی، عدم دخالت برخی شرکت‌های دولتی که باپشتوانه دولت و دریافت ارز دولتی جایی برای رقابت بخش خصوصی جهت تولید داخلی تجهیزات باقی نگذاشته‌اند از مطالبات اصلی این تولید کنندگان بود.

پیشتر نیز در جریان بازدید مقامات رسمی از نمایشگاه تولید دانش بنیان، مطالبات فعالان صنفی این صنعت در بخش خصوصی مطرح شده بود که متأسفانه بنابر اظهارات رییس اتحادیه تجهیزات پزشکی و تولیدکنندگان در بخش خصوصی، هنوز گشایشی برای این مشکل مهم حاصل نگردیده است.

https://www.asianews.ir/u/eny
اخبار مرتبط
به گزارش آسیا، دکتر محمد مخبر، معاون اول رئیس جمهور و دکتر روح‌الله دهقانی فیروزآبادی، مدیر اجرایی و معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهور امروز (سه‌شنبه، ۲۸ فروردین‌ماه) با حضور در نمایشگاه دائمی تجهیزات پزشکی پارک فناوری پردیس از آخرین دستاوردهای های‌تکِ صنعت تجهیزات پزشکی ایران بازدید کردند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید