صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۱:۱۴
کد خبر: 21283
گزارشگر: 464
۱۳۳
۰
۰
۰
سربازرس اداره مبارزه پولشویی خبر داد؛

سقف تراکنش غیر حضوری به ۲۰۰ میلیون تومان افزایش یافت

سقف تراکنش غیر حضوری به ۲۰۰ میلیون تومان افزایش یافت
سربازرس اداره مبارزه پولشویی بانک مرکزی از افزایش سقف تراکنش غیر حضوری شبکه بانکی از ۱۰۰ میلیون روزانه به ۲۰۰ میلیون تومان خبر داد.

به گزارش آسیانیوز؛ علیرضا غفاری سربازرس اداره مبارزه پولشویی بانک مرکزی در ارتباط زنده با بخش خبر سیما گفت: سقف تراکنش غیر حضوری شبکه بانکی از ۱۰۰ میلیون روزانه به ۲۰۰ میلیون تومان افزایش یافت.

وی گفت: به موجب ابلاغیه امروز بانک مرکزی به شبکه بانکی،‌ سقف انتقال پول و تراکنش با اینترنت بانک و همراه بانک در ماه برای فرد حقیقی به یک میلیارد تومان افزایش یافت. همچنین تراکنش های خرید با ابزارهای پذیرش و پوزها و IPG ها و تراکنش غیر حضوری از ۱۰۰ میلیون به ۲۰۰ میلیون تومان افزایش یافت.

مهدی یزدان پناه معاون سازمان امور استخدامی به شایعات درباره فعالیت بانک‌ها در روزهای پنج‌شنبه پایان داد و صراحتاً اعلام کرد: حتی با کاهش ساعات کاری ادارات، بانک‌ها پنج‌شنبه ها باز هستند و تعطیلی مشمول این بخش نمی شود.

سربازرس اداره مبارزه با پولشویی بانک مرکزی تصریح کرد طبق بخشنامه امروز بانک مرکزی،‌ نقل و انتقال وجوه بیش از ۲۰۰ میلیون تومان تاکنون نیاز به ارائه مدارک ومستندات داشت که این آستانه هم به ۴۰۰ میلیون تومان افزایش یافته است و تا ۴۰۰ میلیون نیاز به مستندات نیست و مازاد بر آن باید با ارائه مستندات و مدارک باشد.

سقف برداشت از خودپرداز بانک بطور روزانه ۲۰۰ هزار تومان از هر کارت و سقف انتقال وجه کارت به کارت با دستگاه خودپرداز بانک ۱۰ میلیون تومان در روز است.

https://www.asianews.ir/u/epK
اخبار مرتبط
بر اساس این ابلاغیه هر فرد حقیقی می‌تواند در یک روز و با کارت بانکی ۲۰۰ میلیون تومان خرید و تراکنش بانکی انجام دهد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید