صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
جمعه / ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۲۳:۴۴
کد خبر: 21323
گزارشگر: 464
۱۱۹
۰
۰
۱
با حضور علاقه‌مندان به خودرو

نمایشگاه دائمی ‌وسایل نقلیه تاریخی در اصفهان برگزار شد

نمایشگاه دائمی ‌وسایل نقلیه تاریخی در اصفهان برگزار شد
نمایشگاه دائمی ‌وسایل نقلیه تاریخی با همکاری حوزه اتومبیلرانی و وسایل نقلیه گردشگری استان اصفهان و انجمن وسایل نقلیه تاریخی این استان گشایش یافت.

 به گزارش آسیانیوز به نقل از  روابط عمومی‌کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، این نمایشگاه با حضور بیش از یک هزار نفر از علاقه‌مندان به خودرو و تاریخچه وسایل نقلیه، در مراسمی‌افتتاح شد و مورد استقبال بازدید کنندگان قرار گرفت.

نمایشگاه دائمی ‌وسایل نقلیه تاریخی با ۶۰ دستگاه وسیله نقلیه تاریخی و کلاسیک، در شهرستان گزِ بُرخوار در شمال استان اصفهان واقع شده است. این نمایشگاه روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ تا ۱۸ و روزهای پنج‌شنبه ۹ تا ۱۴ پذیرای عموم علاقه‌مندان، مجموعه‌داران، ترمیم‌کنندگان خودروهای کلاسیک و ارئه‌دهندگان خدمات جانبی مرتبط، خواهد بود.

شناسایی و صیانت از وسیله‌های نقلیه تاریخی، معرفی خودروهای تاریخی به‌عنوان بخش مهمی‌از میراث فرهنگی و صنعتی تاریخ معاصر ایران و ایجاد محفلی برای تبادل نظر علاقه‌مندان و متخصصان حوزه خودرو از مهمترین اهداف راه‌اندازی این نمایشگاه است.

علاقه‌مندان برای آگاهی از برنامه‌ها، رالی‌ها، تورها، رویدادها و دوره‌های آموزشی اتومبیلرانی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی می‌توانند به نشانی اینترنتی www.taci.ir و یا صفحات کانون در شبکه‌های اجتماعی به نشانی taci.ir@ مراجعه و یا با شماره تلفن ۶۶۷۱۸۰۸۲-۰۲۱ تماس حاصل کنند.

https://www.asianews.ir/u/eqq
اخبار مرتبط
پنجمین نمایشگاه خودرو تهران روز دوشنبه ۹ بهمن به میزبانی کانون ایران نوین در شهر آفتاب افتتاح شد. این نمایشگاه را می‌توان یکی از بزرگترین گردهمایی‌های خودروسازان و فعالان صنعت خودرو در سال‌های اخیر دانست. در ادامه مطالب سر صفحه.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید