صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
دوشنبه / ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۹:۰۹
کد خبر: 21878
گزارشگر: 464
۱۷۸
۰
۰
۲
در پی حادثه بالگرد حامل رئیس‌جمهور

پلیس فتا به کاربران فضای هشدار داد

پلیس فتا به کاربران فضای هشدار داد
پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فراجا در اطلاعیه‌ای از کاربران فضای مجازی خواست تا از انتشار هرگونه محتوایی که به هر نحوی باعث تحریک و تشویش احساسات عمومی می‌شود، خودداری کنند.


به گزارش آسیانیوز؛ پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فراجا در این اطلاعیه‌ای که صبح امروز دوشنبه منتشر شد با اشاره به بروز حادثه غیرمنتظره برای رئیس جمهور و هیات همراه، عنوان کرد که در راستای انجام وظایف ذاتی و ماموریت‌های محوله با دقت تمام در حال رصد فضای مجازی هستیم و به کاربران توصیه می‌شود در شرایط کنونی و حساس به شایعات و اخبار غیرواقعی توجه نکنند.

پیشتر نیز روز گذشته سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی کل کشور در اطلاعیه‌ای با آرزوی سلامتی برای رئیس جمهور و همراهانش در حادثه فرود بالگرد حامل آنان، از تمامی شهروندان و هموطنان خواست اخبار را تنها از مراجع رسمی دنبال کنند.

این سازمان هشدار داد: همه صفحات فعالان فضای مجازی تحت رصد پلیس است و با افرادی که با انتشار شایعه سعی در تشویش اذهان عمومی دارند طبق قانون برخورد خواهد شد.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی و هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران که عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شده بود، به همراه تمامی همراهان، جانباختند.

منابع محلی که هم اکنون در محل حادثه بالگرد حامل رئیس‌جمهور حضور دارند، خبر فوت رئیس‌جمهور و همراهانش را تایید کردند.

حجت الاسلام آل هاشم، نماینده، ولی فقیه و امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سید مهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رئیس‌جمهور و تعدادی از محافظین و خدمه بالگرد از سرنشینان بالگرد حامل رئیس‌جمهور بودند.

https://www.asianews.ir/u/ezw
اخبار مرتبط
مجرمان سایبری با طراحی همراه بانک‌های جعلی بدافزار و قرار دادن نرم‌افزار‌ها در منابع نامعتبر مبادرت به دسترسی غیرمجاز به گوشی تلفن همراه و کارت بانکی کرده و اقدام به سرقت و برداشت غیرمجاز از حساب شهروندان می‌کنند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید