صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۲۷ تیر ۱۴۰۳ / ۱۳:۳۱
کد خبر: 23116
گزارشگر: 464
۲۴۴
۰
۰
۲
در یک شبکه آمریکایی؛

بایدن برای کنار رفتن شرط گذاشت

بایدن برای کنار رفتن شرط گذاشت
بایدن به شبکه آمریکایی BET گفت: «اگر پزشکان به من بگویند که مشکل سلامتی دارم، برای ادامه حضور در رقابت‌ها تجدیدنظر می‌کنم».


به گزارش آسیانیوز؛
جو بایدن در مصاحبه‌ای گفت که اگر پزشکان به او بگویند که مشکل سلامتی دارد، شاید از رقابت‌های انتخاباتی کنار برود.

بایدن گفت: «زمانی که کاندید شدم، انتظار نداشتم اختلافات به این حد برسد، اکنون باید برای غلبه بر این چند دستگی‌ها عمیق در کشور به مسیر خود ادامه دهم». او سن بالای خود را یک مزیت عنوان کرد و گفت که این نشان دهنده تجربه و «حکمت» او است.

او همچنین گفت که کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد و برای همین از اینکه از رقابت‌ها کناره‌گیری کند، تردید دارد و علی‌رغم مخالفت‌ها برای ادامه کمپین انتخاباتی مصمم است.

جو بایدن رئیس جمهور آمریکا هم اکنون سخنرانی خود در خصوص سوءقصد به ترامپ را آغاز کرد.

بایدن پیش از این گفته بود: ««اگر خداوند متعال پایین بیاید و بگوید کناره‌گیری کنم، از رقابت‌ها کنار می‌روم، اما خدا پایین نیامده است!»؛ اما موضع جدید او مبنی بر اینکه اگر پزشکان بگویند، شاید کنار برود، می‌تواند یک پالس برای کناره‌گیری از رقابت‌ها باشد.

طی هفته‌های اخیر و با محرز شدن ناتوانی جسمی و ذهنی بایدن به خصوص در مناظره انتخاباتی در مقابل ترامپ، دهها نفر از نمایندگان، حامیان مالی و اعضای حزب دموکرات خواستار کناره‌گیری جو بایدن از رقابت‌های انتخاباتی و جایگزینی فرد دیگری با وی شده‌اند.

https://www.asianews.ir/u/eTK
اخبار مرتبط
نتایج نظرسنجی انجام شده از سوی یک شرکت افکارسنجی دموکرات نشان داده احتمال شکست خوردن جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا بیشتر شده، در حالی که اقبال رای‌دهندگان به چهره‌های دموکرات دیگری که می‌توانند جای بایدن را به عنوان نامزد ریاست جمهوری حزب بگیرند، افزایش پیدا کرده است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید