صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۹ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۶:۵۰
کد خبر: 22070
گزارشگر: 464
۱۹۱
۰
۰
۳
در فصل آینده رقابت‌های باشگاهی

آزمون، مقصد نهایی خود را مشخص کرد؟

آزمون، مقصد نهایی خود را مشخص کرد؟
سردار آزمون با باشگاه سویا اسپانیا به توافق رسیده و قرار است در فصل آینده رقابت‌های باشگاهی برای این تیم اسپانیایی به میدان برود.

به گزارش آسیانیوز؛ سردار آزمون که در نیم فصل گذشته به صورت قرضی از بایر لورکوزن راهی رم شده بود روز جمعه در آخرین بازی خود با پیراهن این تیم به میدان خواهد رفت. اما برخلاف انتظارها این مهاجم ایرانی به تیم سابق خود باز نخواهد گشت و فصل آینده در لالیگا توپ خواهد زد. او با عقد قراردادی به تیم سویا اسپانیا پیوسته است.

این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که تا چندی پیش بحث‌هایی درباره احتمال ماندن آزمون در رم مطرح شده بود و حتی گفته می‌شد که دنیله ده روسی، کاپیتان سابق رم، خواهان حفظ این مهاجم ایرانی بوده است.

این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که تا همین یکی دو ماه پیش بحث درباره احتمال ماندن سردار آزمون در پایتخت ایتالیا اوج گرفته بود و گفته می‌شد که دنیله ده روسی خواهان حفظ این مهاجم ایرانی شده است.

با این حال عدم توافق باشگاه رم با بایر لورکوزن بر سر مسائل مالی باعث شد که ماندن سردار آزمون در رم منتفی شود. از طرف دیگر با توجه به اتفاقات رخ داده مشخص بود که سردار و لورکوزن تمایلی به ادامه همکاری با یکدیگر ندارند و این بازیکن ایرانی باید یک تیم دیگر را برای آینده فوتبالی خود انتخاب کند.

حالا اما خبر رسیده که سردار آزمون با باشگاه سویا اسپانیا به توافق رسیده و قرار است در فصل آینده رقابت‌های باشگاهی برای این تیم اسپانیایی به میدان برود. سویا باشگاهی بود که در نقل و انتقالات زمستانی نیز شرایط جذب سردار آزمون را مورد بررسی قرار داد و حتی به این انتقال نزدیک هم شد اما در نهایت تمایل آزمون به ماندن در رم همه چیز را به تابستان موکول کرد.

حالا بعد از حضور در روسیه، آلمان و ایتالیا سردار آزمون قرار است بازی در یک لیگ معتبر اروپایی دیگر یعنی لالیگا را هم تجربه کند؛ جایی که قطعا چالش جذاب و هیجان‌انگیزی در انتظار این مهاجم ایرانی خواهد بود.

آیا آزمون می‌تواند در لالیگا بدرخشد؟


با وجود تمام چالش‌هایی که پیش روی آزمون قرار دارد اما او سابقه نشان داده که از توانایی‌های لازم برای درخشش در بالاترین سطح فوتبال جهان برخوردار است. سرعت، قدرت، تکنیک و شم گلزنی بالا از جمله ویژگی‌های بارز این مهاجم ایرانی هستند که می‌توانند او را به یکی از مهاجمان خطرناک لالیگا تبدیل کنند.

علاوه بر این، آزمون از تجربه بازی در لیگ‌های معتبر اروپایی مانند روسیه و آلمان نیز برخوردار است و به خوبی با سبک و سیاق فوتبال اروپا آشنا است. این موضوع می‌تواند به او در جهت وفق‌پذیری سریع‌تر با شرایط لالیگا و ارائه عملکردی بهتر کمک کند.

سخن پایانی


انتقال سردار آزمون به سویا بدون شک یکی از مهم‌ترین اتفاقات نقل و انتقالات تابستانی امسال فوتبال ایران بود. هواداران ایرانی فوتبال امیدوارند که آزمون در این تیم اسپانیایی عملکردی درخشان داشته باشد و نام خود را به عنوان یکی از بهترین بازیکنان ایرانی در تاریخ لالیگا ثبت کند.

https://www.asianews.ir/u/eCC
اخبار مرتبط
سردار که پیش از این هم با حضور در رقابت‌های دوچرخه‌ سواری زنان ایران، عهده‌دار پرداخت پاداش ریالی نفرات برتر شده بود، حالا به عنوان حامی مالی پریسا مجنونی دختر دوچرخه سوار ایرانی فعالیت می‌کند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید

توجه : 

 

نظرات بیان شده در یادداشت‌هایی که منتشر می‌کنیم، بیانگر عقیده نگارنده آن است

 و لزوماً دیدگاه مدیران وبسایت آسیانیوز و روزنامه آسیا نمی‌باشد.

 

سردبیر

 logo