صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۶ تیر ۱۴۰۳ / ۱۶:۳۵
کد خبر: 22695
گزارشگر: 306
۸۷
۰
۰
۴

پیام مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه ای یزد به مناسبت فرارسیدن هفته صرفه جویی

پیام مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه ای یزد به مناسبت فرارسیدن هفته صرفه جویی
یزد - جواد محجوبی مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه ای به مناسبت هفته صرفه جویی در مصرف آب پیامی صادرکرد

 

آسیانیوز / یزد ؛ جواد محجوبی مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه ای یزد به مناسبت هفته صرفه جویی در مصرف آب پیامی را بشرح ذیل صادرکرد:

 آب، اولین و حیاتی ترین ماده مورد نیاز موجودات روی زمین است که نقشی اساسی در زندگی آنان ایفا می کند. چنان که خداوند، آن را مهم ترین عامل حیات و زندگی می داند.

امروزه جایگاه آب به عنوان یکی از محورهای اساسی توسعه بر هیچ کس پوشیده نیست. در حال حاضر با توجه به محدودیت منابع آب و افزایش روزافزون تقاضا، زمینه ایجاد کمبودهای جدی در خصوص تأمین آب مورد نیاز در شرب، صنعت و بویژه در کشاورزی فراهم شده است.

در این میان اهتمام دوچندان مردم به عنوان ذی نفعان اصلی و مصرف کنندگان آب، بهره برداران، در بخش های صنعت،  شرب و کشاورزی از همیشه ضروری تر است.

 نبود تناسب زمانی و مکانی بارش ها، پایین بودن میانگین سرانه آب در استان، رشد روزافزون مصارف آب به خصوص برداشت بی رویه از آبهای زیرزمینی، افت شدید سطح آبخوانها و افزایش دشتهای ممنوعه، پشت سر گذاشتن خشکسالی های سخت و عدم رعایت الگوی مصرف صحیح، چالش هایی است که گذر از آنها عزم راسخ مردم استان یزد را همانند تمامی برهه های حساس و تاریخ ساز می طلبد.

سید محمد جواد عرفانفر

 

پیام مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه ای یزد به مناسبت فرارسیدن هفته صرفه جویی ، جواد محجوبی مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه ای یزد

https://www.asianews.ir/u/eMR
اخبار مرتبط
یزد - معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه‌ای استان یزد از رفع تصرف 2 هکتار از رودخانه های استان یزد در یکسال گذشته خبر داد
یزد - مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای تصریح داشت : براساس آخرین شیوه نامه های ابلاغی صنایعی مشمول بازتخصیص می شوند که تخصیص اولیه آب آنها بیش از 10 لیتر بر ثانیه معادل 300 هزار متر مکعب آب در سال باشند. این صنایع باید بروند از آب غیر متعارف مانند پساب و آب دریا تامین شوند
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید

توجه : 

 

نظرات بیان شده در یادداشت‌هایی که منتشر می‌کنیم، بیانگر عقیده نگارنده آن است

 و لزوماً دیدگاه مدیران وبسایت آسیانیوز و روزنامه آسیا نمی‌باشد.

 

سردبیر

 logo