صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
جمعه / ۸ تیر ۱۴۰۳ / ۱۶:۲۹
کد خبر: 22729
گزارشگر: 464
۱۷۲
۰
۰
۳
تیتر یک مجله vogue arabia

بیوگرافی «درسا حسینی» مدل ایرانی

بیوگرافی «درسا حسینی» مدل ایرانی
از همکاری‌های‌ درسا حسینی مدل موفق ایرانی می شود به؛ گوچی، بولگاری، لویی ویتون و همچنین حضور در هفته‌های مد دبی اشاره کرد.

   به گزارش آسیانیوز؛  درسا حسینی مدل موفق‌ ایرانی با حضور در کمپین تبلیغاتی برند ایتالیایی fifty made، تیتر یک مجله vogue arabia و hypebeast شد. چند روز پیش این دو مجله، مجموعه جدید برند ایتالیایی رو پوشش دادند که تصویر درسا حسینی به عنوان، شاخص این مجموعه و با تیتر، «با آینده لباس‌های خیابانی آشنا شوید» منتشر شد.

درسا حسینی 
برند fifty made یک برند ایتالیایی است و به گفته این برند، در این مجموعه، لباس‌های معمول خیابانی با سبک آوانگارد ترکیب شده است. درسا حسینی بیش از ۸‌ سال است که از ایران به امارات مهاجرت کرده و توانسته در این سال‌ها با برندهای بزرگی همچون؛ لویی ویتون، گوچی، بولگاری و هدی‌بیوتی همکاری کنه و حضور در هفته مد پاریس ۲۰۲۳ رو نیز در کارنامه درخشانشش ثبت کند.

درسا حسینی مدل موفق ایرانی در کنار جولیا فاکس مدل و بازیگر سرشناس ایتالیایی آمریکایی واک انجام داد. درسا حسینی و جولیا فاکس در هفته مد پاریس و فشن‌شو لباس زنانه برند pressiat واک انجام دادند.

درسا حسینی سال گذشته هم در هفته مد اوت کوتور پاریس برای برند مشهور تامارا رالف واک انجام داد. از همکاری‌های‌این مدل موفق ایرانی می شود به؛ گوچی، بولگاری، لویی ویتون و همچنین حضور در هفته‌های مد دبی اشاره کرد.

هفته مد دبی از سال ۲۰۰۶ الی ۲۰۱۱ میلادی کار خود را شروع کرد و اولین نمایش مد در خلیج فارس بشمار می رفت و امسال نیز با گذشت چند سال با نمایش شیخ القماسی این نمایش هر ساله در دبی برگزار می شود . این رویداد یکی از بزرگترین رویدادهای هفته مد است که همراه با کشورهای نیویورک ، لندن و پاریس برگزار می شود.


 

هفته مد پاریس۲۰۲۴

هفتهٔ مُد پاریس یکی از چهار رویداد مهم مد در دنیاست که دو بار در سال در شهر پاریس فرانسه برگزار می‌شود. هفته مد پاریس، در دو مقطع بهاره/تابستانه و پاییزه/زمستانه به معرفی جدیدترینهای مد می‌پردازد و تاریخ برگزاری این مراسم توسط فدراسیون مد فرانسه تعیین می‌شود. این فدراسیون در سال ۱۹۷۳ پا به عرصه وجود گذارد.

این فدراسیون، شامل سه زیرمجموعه به نام‌های اتحادیه کارگران اوت کوتور، اتحادیه کارگران طراحان مد مردان و اتحادیه کارگردان طراحان مد زنان و لباس‌های آماده است. ایده اولیه این فدراسیون از اتاق صنفی اوت کوتور پاریس که در سال ۱۸۶۸ تأسیس شده بود گرفته شد.

هفته مد پاریس در کنار هفته مد لندن، هفته مد میلان و هفته مد نیویورک به عنوان چهار رخداد مهم در دنیای مد مطرح هستند. این چهار رویداد در امتداد هم و ابتدا در نیویورک، سپس در لندن، سوم در میلان و در آخر به پاریس می‌رسد و هر سال مطرح‌ترین طراحان، برندها و فعالان حوزه پوشاک و مد در آن حضور دارند.

به غیر از این چهار رویداد، بسیاری از کشورهای دنیا نیز هفته‌های مد بزرگ و کوچکی ترتیب داده‌اند، اما هم‌چنان این چهار هفته مد، به عنوان بزرگ‌ترین رخدادهای دنیای مد و فشن به حساب می‌آیند.

درسا حسینی
درسا حسینی
درسا حسینی




https://www.asianews.ir/u/eNr
اخبار مرتبط
فروشگاه شرق یکی از عرضه‌کنندگان انواع مدل شورت زنانه، دخترانه و مردانه در ایران است. در اینجا با انواع مدل شورت زنانه که در سایت شرق عرضه می شود آشنا می شویم.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید