روزنامه آسیا-سفارت آمریکا در کویت که از اوایل ماه مارس به دلیل حملات ایران فعالیت سفارت خود را متوقف کرده بود، مجددا بازگشایی شد.

ایالات متحده آمریکا همزمان با سفر مارکو روبیو به کویت اعلام کرد که فعالیت سفارت خود در این کشور را که بیش از سه ماه پیش و در جریان تهاجم آمریکا و اسرائیل علیه ایران متوقف شده بود، از سر گرفته است.  

به گزارش فرارو، یک سخنگوی وزارت خارجه آمریکا روز چهارشنبه به وقت محلی (چهارم تیرماه/۲۴ ژوئن) اعلام کرد این سفارت از بامداد امروز بار دیگر بازگشایی شده است.

این مقام آمریکایی به سی ان ان گفت: ارائه خدمات اضطراری به شهروندان آمریکایی بلافاصله از سر گرفته شده است و سایر خدمات کنسولی نیز به‌تدریج آغاز خواهد شد./آسیانیوز