روزنامه آسیا-شورای اسلامی شهر تهران با تصویب دو فوریت طرحی جدید، استفاده رایگان از مترو و اتوبوسهای تندرو (BRT) را تا پایان روز ۱۹ تیرماه تمدید کرد.
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان مهدی چمران، رئیس شورای اسلامی شهر تهران در چهارصد و شانزدهمین جلسه شورا با بیان اینکه حمل و نقل عمومی رایگان تا پایان دهه اول محرم پیش بینی شده بود، اظهار کرد: با توجه به برگزاری مراسم در دهه دوم محرم، این زمان تا پایان تدفین رهبر شهید انقلاب در مشهد تمدید شد.
وی افزود: ممکن است کسانی که به تهران مراجعه میکنند، نتوانند سریع شهر را ترک کنند؛ لذا حمل و نقل رایگان تا پایان روز ۱۹ تیرماه تمدید شد./آسیانیوز
دیدگاه خود را بنویسید