مطالب سر صفحه

در ادامه
گفت‌و‌گوی دکتر مهدی کریمی تفرشی با دکتر یوسف چهارلنگ
در دنیای امروز، تولید بدون حضور مؤثر در فضای دیجیتال، محکوم به شکست است. در عصری که مرز میان تولید و تکنولوژی هر روز کمرنگ‌تر می‌شود، دیجیتال مارکتینگ دیگر فقط یک ابزار تبلیغاتی نیست، بلکه به یکی از ارکان اصلی بقا و رشد صنایع بدل شده است. در قسمت دیگری از «شوالیه‌های سرمایه‌گذاری» با دکتر مهدی کریمی تفرشی، در گفت‌و‌گو با دکتر یوسف چهارلنگ، مشاور کسب‌وکار و بازاریابی، با نگاهی تحلیلی به نقش کلیدی دیجیتال مارکتینگ در رشد صنایع و تحول فرایندهای تولید، به بازاندیشی مسیر رقابت‌پذیری و نوآوری در بازارهای داخلی و بین‌المللی می‌پردازیم.

یکشنبه ( ۱۸ خرداد ۱۴۰۴)