به یک معنا می‌توان گفت همه‌ چیز رسانه است و رسانه -که زمانی اغلب در خدمت قدرت‌ها بود- امروزه جریان‌های کلانِ سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی را شکل می‌دهد و قدرت‌های بزرگ با تواضع کامل در برابر آن می‌ایستند. اما فعالان حوزه تولید باید چه نسبتی با رسانه‌ برقرار کنند؟ آیا راهبرانِ کسب‌و‌کارها باید رسانه را به عنوان بخشی از فرآیند تولید در نظر بگیرند؟ در گفت‌و‌گو با دکتر پیمان رحیمی‌نژاد، کارشناس آینده‌پژوهی به جایگاه رسانه در گذار از کسب‌و‌کارهای فرسوده به کسب‌و‌کارهای چابک و جوان می‌پردازیم.
  

چهارشنبه ( ۶ فروردین ۱۴۰۴)