مدیر دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت با اعلام این خبر گفت: حدود ۴۰۰هزار تا ۴۲۰هزار نفر سالانه جان خود را از دست میدهند. یکسوم مرگهای کشور یعنی حدود ۱۲۰هزار نفر به دلیل مسائل تغذیهای است.
در ادامه: شوالیههای سرمایهگذاری در ایران با مهدی کریمیتفرشی
بازاریابی و برندسازی در معرفی ظرفیتهای ملی ایران
مقولۀ بازاریابی (مارکتینگ) و برندسازی (برندینگ)، بهعنوان دو ابزار حیاتی و راهبردی، نقشی تعیینکننده در ارتقاء، بهروزرسانی و توسعهٔ پایدار حوزههای تولید و اقتصاد ایفا میکنند. در همین راستا، این پرسش محوری مطرح است که آیا در ایران، استراتژیهای بازاریابی و برندسازیِ مؤثری برای معرفی شایستهٔ جاذبهها و توانمندیهای کلان ملی کشور به کار گرفته شده است؟
در جهت بررسی و تحلیل این دغدغۀ مهم، دکتر مهدی کریمی تفرشی در برنامۀ تلویزیونی «شوالیههای سرمایهگذاری در ایران»، گفتوگویی تخصصی را با دکتر مختاری، مدرس و کارشناس برجستهٔ حوزهٔ برندینگ و بازاریابی، به انجام رسانده است.
(یکشنبه ۲۷ مهرماه ۱۴۰۴)
دیدگاه خود را بنویسید