صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
یکشنبه / ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ / ۱۳:۱۱
کد خبر: 15195
گزارشگر: 2
۱۷۹۴
۰
۰
۱
پرواز به شیراز

راهنمای کامل پرواز تهران شیراز - بهترین هواپیمایی، زمان، قیمت و توصیه‌ها

راهنمای کامل پرواز تهران شیراز - بهترین هواپیمایی، زمان، قیمت و توصیه‌ها
شیراز یکی از بهترین شهرهای توریستی ایران محسوب می‌شود. سریع‌ترین و راحت‌ترین راه برای بازدید از آن، خرید بلیط هواپیما آنلاین است. بدین منظور می‌توانید به اسنپ تریپ، یکی از بهترین سایت‌های خرید بلیط هواپیما در ایران مراجعه فرمایید. با رزرو آنلاین پرواز تهران شیراز از اسنپ تریپ در وقت و هزینه خود صرفه‌جویی کنید. با اسنپ تریپ، امکان مقایسه قیمت‌ها و خرید ارزان‌ترین بلیط هواپیما تهران شیراز را خواهید داشت.

شهر شیراز از نظر تاریخی دارای اهمیت بالایی است. تخت جمشید، حافظیه، مسجد وکیل، شاه‌چراغ و بسیاری از بهترین مکان‌های گردشگری ایران در این شهر واقع شده‌اند. همه‌ساله تعداد زیادی از مسافران ایرانی و خارجی، به دلیل سرعت و راحتی بیشتر، با خرید بلیط هواپیما آنلاین از این شهر دیدن می‌کنند. وب سایت اسنپ تریپ به نشان https://www.snapptrip.com انتخاب نخست بسیاری از آن‌ها است.

 

درباره شهر شیراز

 

شیراز، مرکز استان فارس، از بزرگ‌ترین شهرهای ایران به شمار می‌رود. این شهر، سومین شهر ایران است که پس از تبریز و تهران، در سال ۱۲۹۶ دارای شهرداری شد. جمعیت آن حدود ۱/۵ میلیون نفر و مساحتش برابر با ۲۴۰ کیلومترمربع است. شیراز را با عنوان شهر باغ‌ها، شهر ترنج‌ها و شهر حافظ و سعدی می‌شناسند. معروف‌ترین بناهای تاریخی ایران مانند تخت جمشید در این شهر قرار گرفته‌اند. سریع‌ترین راه برای رفت‌وبرگشت به شیراز، مسیر هوایی است. پیشنهاد می‌کنیم برای خرید آنلاین بلیط پرواز شیراز تهران اینجا را کلیک کنید.

شهر شیراز به‌عنوان یکی از بهترین شهرهای توریستی ایران، هم در کشور ما و هم در سطح جهان به‌خوبی شناخته شده است. این شهر در میان ۸ شهر تاریخی جهان قرار دارد. مهم‌ترین مکان مذهبی شیراز، حرم برادر امام رضا، احمد ابن موسی (ع)، یا همان حرم شاه چراغ است. مسجد وکیل و مسجد صورتی در رده‌های بعدی قرار می‌گیرند. کلیسای مریم مقدس جزء بناهای مذهبی مسیحی نیز در این شهر است. جهت خرید سوغاتی نیز می‌توانید به مشهورترین بازار شیراز، یعنی بازار وکیل، مراجعه کنید.

 

بهترین شرکت های هواپیمایی تهران شیراز و شیراز تهران

 

تعداد مسافرانی که تقاضای پرواز تهران به شیراز و پرواز شیراز به تهران دارند، بسیار زیاد است. به همین دلیل، بیشتر شرکت‌های هواپیمایی معروف تهران، این پرواز را پوشش می‌دهند. مشهورترین آن‌ها عبارت‌اند از:

  • شرکت هواپیمایی ماهان
  • شرکت هواپیمایی ایران ایر
  • شرکت هواپیمایی فلای پرشیا
  • شرکت ساها
  • هواپیمایی کاسپین
  • هواپیمایی قشم ایر
  • هواپیمایی آتا
  • شرکت هواپیمایی زاگرس

سریع ترین راه خرید بلیط هواپیما تهران به شیراز و برعکس، استفاده از سایت اسنپ تریپ می‌باشد. اسنپ تریپ همه شرکت های هواپیمایی مذکور و دیگر شرکت‌ها را پوشش می‌دهد. رزرو آنلاین پرواز تهران شیراز از اسنپ تریپ تنها با چند کلیک امکان‌پذیر خواهد بود.

 

فاصله و زمان پرواز تهران شیراز

 

تهران و شیراز فاصله زمینی برابر با حدود ۹۵۰ کیلومتر دارند. زمان مسافرت بین این دو شهر با اتوبوس ۱۲ ساعت و با قطار، ۱۵ ساعت است. فاصله هوایی بین این دو شهر ۶۸۰ کیلومتر است. یعنی زمان پرواز تهران به شیراز فقط ۱/۵ ساعت طول می‌کشد. البته شرایط آب‌و‌هوایی یا تداخل برنامه‌های پرواز می‌توانند بر زمان سفر با هواپیما اثر بگذارند. بنابراین توصیه می‌شود مطمئن‌ترین روش خرید بلیط هواپیما آنلاین را انتخاب کنید. سایت اسنپ تریپ یکی از بهترین روش‌ها است.
شیراز آب‌وهوایی نیمه‌خشک و گرم دارد. در تابستان‌های شیراز، دمای هوا بسیار بالا می‌رود. از سوی دیگر، در مناسبت‌ها، مانند ایام نوروز، حجم مسافرت‌ها افزایش می‌یابد. درنتیجه، شهر شلوغ می‌شود و خرید بلیط آنلاین هواپیما دشوارتر خواهد بود. بهترین ماه برای سفر به شیراز را می‌توان اردیبهشت دانست. البته با رزرو آنلاین پرواز تهران شیراز از اسنپ تریپ دیگر نیازی نیست دغدغه خرید آنلاین بلیط هواپیما را داشته باشید. چراکه اسنپ تریپ در هر زمان از سال و مطابق با نیازهای شما، امکانات خرید فوری بلیط را فراهم می‌کند.

مکان‌های گردشگری ایران

قیمت بلیط هواپیما تهران شیراز و شیراز به تهران

 

قیمت بلیط هواپیما تهران به شیراز به عوامل گوناگونی بستگی دارد. اینکه شما از چه شرکت هواپیمایی بلیط می‌خرید یا در چه زمانی از سال بلیط تهیه می‌کنید، در قیمت آن اثرگذار خواهد بود. همچنین قیمت بلیط اکونومی با قیمت بلیط بیزینس و VIP متفاوت است.
البته قیمت‌ها به‌طور روزانه تغییر می‌کنند. پیشنهاد می‌کنیم جهت اطلاع از قیمت دقیق، به یک وب سایت مطمئن مانند اسنپ تریپ مراجعه کنید. در اسنپ تریپ، شما می‌توانید به‌صورت لحظه‌ای قیمت‌ها مشاهده و همان لحظه بلیط خود را خریداری کنید. همچنین می‌توانید قیمت بهترین شرکت‌های هواپیمایی ایران را با یکدیگر مقایسه کنید. این‌گونه، خرید بلیط هواپیما شیراز تهران و برعکس را با اطمینان کامل انجام خواهید داد.

 

توصیه‌هایی برای تجربه بهتر پرواز

 

به پروازهای کمتر از ۶ ساعت، پرواز کوتاه‌مدت می‌گویند. پرواز تهران شیراز با زمان 5/1 ساعت جزء این پروازها به شمار می‌رود. پروازهای کوتاه‌مدت معمولا قابل‌تحمل‌تر هستند. بااین‌حال، برخی نکات وجود دارند که با رعایت آن‌ها می‌توانید پرواز دل‌پذیرتری داشته باشید.

  1. برای خودتان خوراکی بیاورید

    شرکت‌های هواپیمایی برای بیشتر پروازهای کوتاه‌مدت مانند پرواز تهران به شیراز و برعکس، خوراکی در نظر نمی‌گیرند. بنابراین، بهتر است کمی خوراکی با خودتان به همراه داشته باشید.
  2. بطری خالی آب به همراه داشته باشید

    مسافران اجازه ندارند بطری‌های پر از مایع را به آن‌طرف گیت هواپیما ببرند؛ اما می‌توانند بطری خالی به همراه داشته باشند. یک بطری خالی با خود بیاورید. سپس آن‌طرف گیت هواپیما، آن را با آب‌سردکن‌هایی که وجود دارد، پر کنید.
  3. سعی کنید که فقط یک کوله‌پشتی بردارید

    زمان سفر شما ۱/۵ ساعت است. اگر بخواهید مدت طولانی در صف بررسی و تحویل چمدان بمانید، بسیار آزاردهنده خواهد بود. پس بهتر است وسایل مختصری بردارید و آن‌ها را در یک کوله‌پشتی و چمدان کوچک جای دهید. زیرا مي‌توانید تا حجم مشخصی از بار را به داخل هواپیما ببرید.
  4. بلیط پرواز را برای صبح زود تهیه کنید

    اگر پروازهای کوتاه را صبح زود انجام دهید، می‌توانید در آن روز، به تمام برنامه‌های دیگرتان برسید. در صورتی که پرواز در هر زمان دیگری باشد، ممکن است برنامه‌هایتان به هم بخورد یا یک روز کامل را از دست بدهید. پیشنهاد می‌شود زمان پرواز تهران شیراز حداکثر تا ساعت ۸ صبح باشد. با خرید بلیط آنلاین از اسنپ تریپ، می‌توانید آن را برای هر زمانی که می‌خواهید رزرو کنید.

 

جمع‌بندی

 

شیراز یکی از بهترین شهرهای توریستی ایران محسوب می‌شود. سریع‌ترین و راحت‌ترین راه برای بازدید از آن، خرید بلیط هواپیما آنلاین است. بدین منظور می‌توانید به اسنپ تریپ، یکی از بهترین سایت‌های خرید بلیط هواپیما در ایران مراجعه فرمایید. با رزرو آنلاین پرواز تهران شیراز از اسنپ تریپ در وقت و هزینه خود صرفه‌جویی کنید. با اسنپ تریپ، امکان مقایسه قیمت‌ها و خرید ارزان‌ترین بلیط هواپیما تهران شیراز را خواهید داشت.

https://www.asianews.ir/u/apk
اخبار مرتبط
عسلویه جایی بسیار فراتر از میدان‌های گازی است و جاذبه‌های گردشگری خاص و کم‌نظیری دارد. این مقاله را تا آخر بخوانید تا ببینید شهر عسلویه کجاست، چه آب ‌و هوایی دارد و جاهای مهم دیدنی این منطقه کجاها هستند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید