صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
شنبه / ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۰:۲۵
کد خبر: 21184
گزارشگر: 464
۱۹۸
۰
۰
۱
بازیکن ۲۲ ساله اهل پرو

اسامه بن لادن نام جنجالی فوتبالیست اسپانیایی

اسامه بن لادن نام جنجالی فوتبالیست اسپانیایی
نام اسامه بن لادن جیمز لوپز برای اولین بار در سال ۲۰۱۷ در کشورش پرو جلب توجه کرد، زمانی که به تیم زیر ۱۵ ساله این کشور فراخوانده شد.



به گزارش آسیانیوز؛ اسامه بن لادن در مصاحبه با روزنامه مارکای اسپانیا گفت: «اسم برادرم صدام حسین است و پدرم می‌خواست فرزند سوم را جرج بوش نامگذاری کند، اما او دختر شد. زمانی که اسامه بن لادن برج‌های دوقلو را با خاک یکسان کرد، این اسم در همه جا به گوش می‌خورد و من هم در هفتم اکتبر ۲۰۰۲ به دنیا آمدم. فکر می‌کنم پدرم این اسم را دوست داشت.»

اسامه بن لادن، فوتبالیست ۲۲ ساله اهل پرو است که به دلیل نام جنجالی‌اش، بیشتر از دوران حرفه‌ای‌اش در صدر اخبار قرار گرفته است.

نام اسامه بن لادن جیمز لوپز برای اولین بار در سال ۲۰۱۷ در کشورش پرو جلب توجه کرد، زمانی که به تیم زیر ۱۵ ساله این کشور فراخوانده شد.

او در سال ۲۰۱۸ و با امضای قرارداد با باشگاه یونیون کومرسیو، که در آن زمان در لیگ دسته دوم حضور داشت، اولین بازی حرفه‌ای خود را انجام داد.

سال گذشته، این باشگاه به لیگ دسته اول پرو صعود کرد و بار دیگر نام اسامه به دلیل تشابه با فردی مشهور، در رسانه‌ها مطرح شد. با وجود شهرت منفی فردی که نام او را یدک می‌کشد، این فوتبالیست جوان همواره اعلام کرده که مشکلی با نامش ندارد.

او حتی در این باره گفته است که برادرش صدام حسین نام دارد و پدرش قصد داشته فرزند سوم خود را جرج بوش نامگذاری کند، اما از آنجایی که فرزند سوم دختر بوده است، این اتفاق نیفتاده است.

اسامه بن لادن در مصاحبه با روزنامه مارکای اسپانیا گفت: «اسم برادرم صدام حسین است و پدرم می‌خواست فرزند سوم را جرج بوش نامگذاری کند، اما او دختر شد. زمانی که اسامه بن لادن برج‌های دوقلو را با خاک یکسان کرد، این اسم در همه جا به گوش می‌خورد و من هم در هفتم اکتبر ۲۰۰۲ به دنیا آمدم. فکر می‌کنم پدرم این اسم را دوست داشت.»

https://www.asianews.ir/u/eo7
اخبار مرتبط
کاکا هرگز به من خیانت نکرد. او همیشه با من خوب رفتار کرد و خانواده فوق‌العاده‌ای به من داد. اما من خوشحال نبودم چون یک چیزی کم بود. مشکل این بود که او برای من خیلی کامل و بی‌نقص بود!
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید