صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
یکشنبه / ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ / ۲۰:۵۸
کد خبر: 22313
گزارشگر: 2
۳۲۶
۹
۰
۴
نرخ کرایه انواع جرثقیل

نرخ اتحادیه جرثقیل داران ۱۴۰۳ : اطاعات کامل و به روز برای کرایه جرثقیل

نرخ اتحادیه جرثقیل داران ۱۴۰۳ : اطاعات کامل و به روز برای کرایه جرثقیل
آیا خبر دارید نرخ اتحادیه جرثقیل داران ۱۴۰۳ در تهران چقدر است و به چه عواملی بستگی دارد و چگونه می‌توانید انواع جرثقیل را در تهران و کرج کرایه کنید؟

کرایه جرثقیل یکی از نیاز های اساسی در صنایع مختلف مثل ساختمان سازی، حمل و نقل سنگین، و پروژه های عمرانی است.

 

 نوع جرثقیل  ظرفیت (تن)  نرخ کرایه روزانه (تومان)  نرخ کرایه هفتگی (تومان)  نرخ کرایه ماهانه (تومان)
 جرثقیل ۳ تن  ۳  5.000.000  35.000.000  140.000.000
 جرثقیل ۷ تن  ۷  6.000.000  45.000.000  150.000.000
 جرثقیل ۲۰ تن  ۲۰  7.000.000  65.000.000  160.000.000

نحوه محاسبه قیمت اجاره جرثقیل

قیمت اجاره جرثقیل معمولاً بر اساس مدت زمانی که از آن استفاده می‌شود، در پروژه‌های مختلف یا برای حمل اجسام سنگین و ماشین‌آلات، تعیین می‌گردد. روش‌های مختلفی برای محاسبه قیمت اجاره جرثقیل وجود دارد که شامل موارد زیر می‌شود:
اگر قصد اجاره جرثقیل را دارید می توانید با لینک https://jarsaghilnovin.com/قیمت-اجاره-جرثقیل/ به وب سایت شرکت جرثقیل نوین مراجعه کنید تا برای اجاره جرثقیل در تهران و اطلاع از جزئیات بیشتر مطالعه کنید.

  • ساعتی: در این روش، هزینه اجاره بر اساس تعداد ساعات استفاده از جرثقیل محاسبه می‌شود.
  • شیفت کاری: برخی شرکت‌ها قیمت اجاره را بر اساس شیفت‌های کاری محاسبه می‌کنند.
  • روزانه: کرایه جرثقیل برای یک روز کامل محاسبه می‌شود.
  • هفتگی و ماهانه: برای پروژه‌های طولانی‌مدت، قیمت اجاره به صورت هفتگی یا ماهانه تعیین می‌گردد.

جرثقیل هفت تن

استفاده از جرثقیل ها برای جابجایی و حمل اجسام سنگین در پروژه های مختلف رایج است جرثقیل 7 تن یکی از انواع متداول و پرکاربرد ترین جرثقیل هاست که برای جابجایی اجسام با وزن متوسط به کار می رود
اگر قصد اجاره جرثقیل 7 تن ، را دارید می‌توانید با لینک https://jarsaghilnovin.com/projects/اجاره-جرثقیل-7-تن/ به وب‌سایت شرکت جرثقیل نوین مراجعه کنید و جزئیات بیشتر را دریافت کنید.

نکات مهم در کرایه جرثقیل

  1. بررسی سابقه و اعتبار جرثقیل‌دار: حتماً از اعتبار و سابقه شرکت یا فرد ارائه‌دهنده جرثقیل اطمینان حاصل کنید. این موضوع می‌تواند در کیفیت خدمات و امنیت عملیات تأثیرگذار باشد.
  2. بیمه و پوشش‌های ایمنی: مطمئن شوید که جرثقیل و اپراتور دارای بیمه و پوشش‌های ایمنی لازم هستند تا در صورت بروز حادثه، خسارت‌ها جبران شود.
  3. قرارداد شفاف و دقیق: قرارداد کرایه جرثقیل باید شامل تمامی جزئیات از جمله مدت زمان کرایه، نرخ‌ها، شرایط پرداخت، و مسئولیت‌ها باشد. این موضوع می‌تواند از بروز اختلافات در آینده جلوگیری کند.
  4. آموزش و مهارت اپراتور: اپراتور جرثقیل باید دارای آموزش‌های لازم و مهارت کافی باشد تا عملیات به صورت ایمن و کارآمد انجام شود.
  5. بررسی وضعیت فنی جرثقیل: قبل از شروع عملیات، وضعیت فنی جرثقیل را بررسی کنید تا از سالم بودن و عملکرد صحیح آن اطمینان حاصل کنید.

اتحادیه جرثقیل داران کیست و چه کاری انجام میدهد؟

اتحادیه جرثقیل داران نهادی است که وظیفه نظارت بر فعالیت های جرثقیل داران و تعیین نرخ های کرایه جرثقیل را بر عهده دارد این اتحادیه با در نظر گرفتن عوامل مختلفی همچون هزینه های سوخت ، نگهداری و تعمیرات، بیمه، وسایر هزینه های مرتبط با فعالیت جرثقیل ها و نرخ های کرایه را تعیین و به اعضای خود اعلام می کند این نرخ ها به صورت سالانه به روزرسانی می شود تا با تغییرات اقتصادی و تورم هماهنگ باشد.

نتیجه‌گیری

نرخ‌های کرایه جرثقیل در سال ۱۴۰۳ با توجه به شرایط اقتصادی و هزینه‌های مرتبط، افزایش یافته است. در هنگام کرایه جرثقیل، توجه به نوع و ظرفیت جرثقیل، مدت زمان کرایه، مکان پروژه، و نیروی انسانی از اهمیت بالایی برخوردار است.

https://www.asianews.ir/u/eGy
اخبار مرتبط
جرثقیل سقفی نوعی جرثقیل است که برای بلند کردن و جابجایی بار در انبارها، سالن‌های صنعتی و سایر محیط‌ های سرپوشیده استفاده می‌شود. این نوع جرثقیل از نظر ساختاری شبیه به یک پل است که بر روی دو ریل موازی در ارتفاع مناسب در امتداد طولی دیوارهای سالن یا سوله صنعتی و یا انبار نگهداری کالا نصب شده‌اند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
مسعود
۱۴۰۳/۰۳/۲۰
0
0
1

عالیه

محمود
۱۴۰۳/۰۳/۲۰
5
0
1

نرخ اتحادیه جرثقیل داران و درست زده منم همین قیمت دارم کار میکنم ۔ سایت جرثقیل نوین خودش خیلی حرفه ای و کار بلدن۔ کارشناس سئوشم محمدرضا چکاوک هستش۔ بی نظیرن

حسین
۱۴۰۳/۰۳/۲۰
0
0
1

سایت جرثقیل نوین عالیه واقعا ۔

Ali
۱۴۰۳/۰۳/۲۰
5
0
1

ممنون از قیمت دهی درستتون

محسن
۱۴۰۳/۰۳/۲۱
5
0
1

کار کردن برای اجاره جرثقیل با ی شرکت خوب واقعا سخته ۔ من خودم به شخصه به عنوان مهندس ساختمان بالای ۲۰ تا شرکتو تست کردم برای اجاره جرثقیل ولی هیچ کدوم اون رفتار مناسب و قیمت درستو نداشتن ۔ شرکت جرثقیل نوین به نظرم جزو بهترین و حرفه ای ترین شرکت ها تو این حوزس مخصوصا توی جنوب تهران ۔ کارشون واقعا عالیه

مهندس علی محمدی
۱۴۰۳/۰۳/۲۴
5
0
1

کارشناس سئوش محمدرضا چکاوک هستش میشناسمش پروژه های خوبی کار کرده

محسن
۱۴۰۳/۰۳/۲۷
4
0
1

این سایت جرثقیل نوین حس میکنم خیلی خوب بوده چون خیلیا دنبالشن انگار. کسی نظری نداره؟

Reza
۱۴۰۳/۰۳/۳۱
5
0
1

درجه یک ۔ حرفه ای۔ کاربلد۔ جرثقیل سالم ۔ آن تایم ۔ هرچی از سایت جرثقیل نوین بگم کمه

حسن
۱۴۰۳/۰۴/۰۹
0
0
1

یکی از بهترین شرکت ها برای اجاره جرثقیل ، شرکت نوین هستش واقعا ۔ انقد کارشون قوی هست که حتی تا آزادی هم رفتن که کارای چیدن صفحه رو انجام بدن ۔ تمامی دکور با جرثقیل های نوین انجام شد


ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید