صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
یکشنبه / ۲۴ تیر ۱۴۰۳ / ۱۵:۱۱
کد خبر: 23073
گزارشگر: 2
۴۵۷
۰
۰
۱
خدمات چاپ و بسته بندی

۵ مرکز چاپ ساک دستی در تهران به همراه آدرس و تلفن

۵ مرکز چاپ ساک دستی در تهران به همراه آدرس و تلفن
اگر نیاز به چاپ ساک دستی دارید و به دنبال مراکز چاپ ساک دستی تخصصی هستید، در ادامه لیست بهترین مجموعه های چاپ ساک تبلیغاتی برای شما تهیه شده است. در این مطلب از سایت آسیانیوز تلاش ما بر این بوده است تا اطلاعات تماس مجموعه های متخصص خدمات چاپ و بسته بندی در دسترس شما باشد تا با خاطری آسوده سفارش چاپ شاپینگ بگ خود را نزد این مراکز ثبت کنید.

ساک دستی انواع مختلفی دارد که برای کاربرد ها و مصارف گوناگون مورد استفاده قرار میگیرد. ساک دستی کاغذی و ساک دستی سورنی دو نوع پرکاربرد ساک های تبلیغاتی هستند که با توجه به کارایی زیاد قیمت مناسبی نیز دارند. اما برای تهیه ساک دستی با چاپ اختصاصی لازم است به مراکز تخصصی در این زمینه مراجعه کنید تا بهترین کیفیت را دریافت کنید. در ادامه 5 مجموعه و مرکز چاپ و بسته بندی و چاپ ساک دستی در تهران را به همراه اطلاعات تماس و آدرس به شما معرفی میکنیم.

چاپ متین

این مرکز یکی از شرکت های مدرن و پیشرفته در حوزه چاپ و بسته بندی به شمار می آید. این مجموعه با بهره گرفتن از متخصصین با تجربه انواع خدمات چاپ اعم از چاپ بنر، چاپ ساک دستی، چاپ لیوان ، چاپ تراکت ، کارت ویزیت ، سربرگ و چاپ ست اداری و مدیریتی را به مشتریان خود ارائه می دهد. یکی از ویژگی های اصلی چاپ متین، امکان ثبت سفارش آنلاین و پیگیری سفارش از طریق سایت مجموعه است. چاپ انواع ساک دستی کاغذی با گرماژ های مختلف از جمله خدمات اصلی این چاپخانه است.
چاپ متین با ارائه طرح های رایگان در بستر سایت خود که رابط کاربری روان و ساده ای دارد، سعی داشته با هر چه بیشتر برای کسب رضایت مشتریان گام بردارد. چاپ ساک دستی در این مرکز روی کاغذ گلاسه همراه با روکش و یا ساک های پارچه ای انجام می شود. خدمات چاپ ساک دستی کاغذی بندی با روکش های سلفون براق و یا مات در چهار رنگ اختصاصی با قیمت مناسب و کیفیت بالا در این مرکز ارائه میشود. اگر به دنبال تهیه انواع شاپینگ بگ با چاپ اختصاصی هستید می توانید برای خدمات چاپ ساک دستی کاغذی و پارچه ای به اینجا مراجعه کنید. آدرس چاپخانه چاپ متین در محدوده بهارستان، خیابان ظهیر السلام قراد دارد و از طریق شماره 02177624202 میتوانید با این مجموعه تماس بگیرید.

چاپ متین

لمون پک

در مجموعه چاپ و بسته بندی لمون پک، قبل از دریافت سفارش شما میتوانید از کارشناسان خبره این مرکز مشاوره رایگان دریافت کنید. چاپ انواع ساک دستی پارچه ای و کاغذی با انواع کاغذ کرافت، ایندربرد و گلاسه تنها یکی از خدمات لمون پک است. این مرکز در کنار ساک های تبلیغاتی در زمینه چاپ لیبل، چاپ روبان، چاپ جعبه و کارتن لمینتی نیز به صورت تخصصی فعالیت میکند. این مجموعه یکی از پیشرفته ترین و مجهزترین چاپخانه های استان تهران را در اختیار دارد. لمون پک ۴ نوع ساک دستی تولید میکند:

  • ساک دستی کرافت
  • ساک دستی گلاسه
  • ساک دستی مقوایی (ایندربرد)
  • ساک پارچه ای

چاپ ساک دستی در این مرکز در ضخامت های ۱۸۰ تا ۳۰۰ گرم به همراه انواع بند روبان، پیچی و پانچ انجام میشود. همچنین شما میتوانید با سفارش کاست استحکام ساک دستی خود را تقویت کنید. لمون پک با انجام طراحی حرفه ای و خلاقانه ساک دستی، کیفیت متمایزی به مشتریان خود ارائه میکند.شماره تماس این مرکز 02186070342 است و چاپخانه لمون پک در محدوده بزرگراه فتح، ابتدای ۴۵ متری زرند واقع شده است و دفتر مرکزی این مجموعه در میدان هفت تیر، کوچه فلامکی قرار دارد و برای چاپ ساک تبلیغاتی پارچه ای و کاغذی از خدمات چاپ ساک دستی لمون پک و خدمات چاپ لیبل و چاپ جعبه استفاده کنید.

لمون پک

کوشا کارتن

کوشا کارتن صبا یکی از شرکت های قدیمی در حوزه چاپ و بسته بندی است. این مجموعه فعالیت خود در سال ۱۳۷۸ در زمینه بسته بندی کارتنی شروع کرده و در سال ۱۳۹۲ خدمات خود را گسترش داده و در زمنیه چاپ ساک تبلیغاتی و انواع کارتن و ورق سازی به مشتریان خود خدمات می دهد. تولید انواع ساک های تبلیغاتی با چاپ افست یکی از خدمات جانبی این مجموعه به حساب می آید.
کارخانه کوشا کارتن در محدوده شهرک صنعتی شمس آباد قرار دارد و دفتر مرکزی این شرکت در محدوده میدان مادر در خیابان میرداماد واقع شده است و از طریق شماره 02178357 میتوانید با این مجموعه تماس بگیرید. این مرکز در کنار کارتن سازی و ورق سازی در زمینه تولید انواع جعبه و ساک دستی نیز فعالیت میکند. ساک دستی های این مجموعه از بهترین متریال و کاغذ های بازار تولید می شوند و کارشناسان کوشاکارتن میتوانند شما را برای طراحی ساک دستی به خوبی راهنمایی کنند. شما میتوانید برای سفارش چاپ ساک دستی و انواع کارتن، از خدمات چاپ ساک دستی و کارتن سازی کوشا کارتن استفاده کنید.

چاپ کهن

مجتمع چاپ کهن که یکی از مجموعه های معروف در زمینه چاپ و بسته بندی است خدمات چاپ ساک دستی کاغذی پلات و کاتر پلاتر را با بالاترین کیفیت به مشتریان خود ارائه میدهد. قبل از ثبت سفارش می بایست موارد زیر را جهت استعلام قیمت برای کارشناسان این شرکت ارسال کنید:

  • فایل چاپی
  • ابعاد ساک
  • نوع کاغذ

ساک های تولید شده در این مجموعه به عنوان کیسه خرید یا بگ هدیه میتوانند مورد استفاده قرار بگیرند. چاپ ساک دستی افست اختصاصی به شما این امکارن را می دهد که ساک تبلیغاتی متناسب را بودجه و سلیقه خود را با قیمت مناسب چاپ کنید.
با چاپ افست اختصاصی شما میتوانید ساک دستی مورد نظرتان را در با ابعاد و متریال مختلف بدون محدویت چاپ کنید. مجموعه چاپ ایران کهن در محدوده خیابان مطهری، نرسیده به چهار راه سهروردی، کوچه سنندج واقع شده است و شما میتوانید سفارش های خود را به صورت آنلاین، تماس با شماره 02154889000 یا به صورت حضوری در این مرکز ثبت نمایید. برای سفارش انواع ساک زیبپ دار، ساک کاغذی و کیسه های پارچه ای به این مجموعه مراجعه کنید.

کوشا کارتن صبا

چاپ آقا

مجموعه چاپ آقا سفارش های ساک دستی را در ۷ سایز اصلی انجام میدهد. شما میتوانید سفارش خود را با جنس مات، براق و کرافت ثبت کنید، همچنین امکان اضافه کردن روکش یووی به طرح ساک دستی وجود دارد. در صورت نیاز به طلا کوب، نقره کوب و یا مس کوب در زمان ثبت سفارش این موضوع را با کارشناسان فروش مجموعه در میان بگذارید. چاپخانه این مرکز به دستگاه های چاپ افست و چاپ دیجیتال پیشرفته مجهز است و با به کارگیری افراد متخصص و مجرب خدمات خود را با کیفیت بالا و قیمت مناسب به مشتریان ارائه میکند.
ساک دستی های کرافت این مجموعه برای چاپ طرح هایی با رنگ مشکی، سفید و یا نارنجی مناسب هستند و ساک دستی براق و مات محدودیتی برای انتخاب رنگ در زمان طراحی ندارند. شما میتوانید برای دریافت سفارش خود به صورت حضوری به چاپ آقا مراجعه کنید و یا اینکه سفارش توسط مجموعه برای شما ارسال شود. شماره تماس چاپ آقا 02141915 است و دفتر مرکزی و چاپخانه این مجموعه در محدوده بلوار کشاورز، ابتدای ۱۶ آذر قرار دارد.

در این مطلب از سایت آسیانیوز به مجموعه های برتر چاپ ساک دستی در تهران اشاره کردیم. تمامی مراکز معرفی شده جز مجموعه های با سابقه، معتبر و دارای مجوز کسب هستند که شما میتوانید با خیال راحت برای سفارش ساک تبلیغاتی به آنها مراجعه کنید.

https://www.asianews.ir/u/eT4
اخبار مرتبط
امروزه، جذب و نگه‌داشتن مشتریان برای هر کسب و کاری امری حیاتی و بسیار مهم است. در این مسیر، استفاده از هدایای تبلیغاتی که با جدیدترین ترندها هماهنگ شده‌اند، می‌تواند به عنوان یک استراتژی موثر برای جلب توجه مشتریان و ایجاد تمایل به خرید عمل کند. اما چرا استفاده از ترندترین هدایای تبلیغاتی به این اندازه مهم است؟ این مقاله به بررسی اهمیت و تأثیرگذاری انتخاب هدایای تبلیغاتی مبتنی بر ترندهای روز دنیای تبلیغات می‌پردازد و راهکارهای جذب مشتریان با استفاده از آنها را بررسی خواهد کرد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید