به گزارش آسیا اختتامیه جشنواره شش ماهه نخست سال سازمان موفقیت ایران روز دوشنبه ۹ مهر ماه با حضور مدیرعامل این سازمان، مدیران و اعضای تمامی شعب سازمان موفقیت ایران و مدیران ستادی و اعضای هیئت مدیره شرکت بیمه کارآفرین در هتل المپیک تهران برگزار شد.

در این رویداد از برترین‌های شش ماه نخست سال سازمان موفقیت تقدیر به‌عمل آمد و آخرین جایزه بزرگ «چاه نفت» به برنده این عنوان اهدا شد. همچنین در ادامه جشن اختتامیه، از جایزه بزرگ «معدن طلا» که رقابت تازه اعضای سازمان موفقیت خواهد بود، رونمایی به عمل آمد.

در ادامه این مراسم پوریا ارجمندی، مؤسس و مدیرعامل سازمان موفقیت، دکتر آناهیتا سالاری، عضو هیأت مدیره شرکت بیمه کارآفرین و اکبر تحصیلی، مدیر شعبه تهران غرب به ایراد سخنرانی پرداختند. پوریا ارجمندی مؤسس و مدیرعامل سازمان موفقیت در گفت‌و‌گو با آسیا از تاسیس «باشگاه خصوصی سازمان موفقیت» که ایده جدید این سازمان در حوزه منابع انسانی و توسعه کسب‌و‌کار است خبر داد. آقای ارجمندی گفت: «این ایده در جشنواره شش ماهه دوم سال، اجرا خواهد شد و فکر می‌کنیم که بسیار مورد توجه قرار بگیرد.»

مدیر عامل سازمان موفقیت افزود: «از امروز سازمان موفقیت مشابه یک هلدینگ وارد بازار کار خواهد شد و علاوه بر بخش‌های قدیمی، امروز در بخش گردشگری نیز از طرح خود رونمایی خواهد کرد که متفاوت از طرح‌های گذشته ما خواهد بود.»

عظیم یوسف‌زاده، مدیر امور شعب و شهرستان‌های شرکت بیمه کارآفرین نیز در گفت‌و‌گو با آسیا درباره فعالیت‌های سازمان موفقیت ایران و طرح‌های این شرکت اظهار داشت: «طرح‌هایی که شرکت بیمه کارآفرین در حوزه بیمه‌های زندگی به آحاد جامعه و عموم ملت ایران ارائه کرده است، به نحو احسن توسط سازمان موفقیت اجرا شده و این سازمان توانسته است موفقیت‌های بزرگی در این حوزه به دست بیاورد.»

آقای عظیم‌زاده افزود: «این سازمان می‌تواند نتایجی که به‌دست آورده است را در اختیار دیگر سازمان‌ها و گروه‌ها قرار دهد تا آن‌ها نیز این دستاورد‌ها را بررسی کنند و برای کسب موفقیت به کار گیرند.»

گفتنی است در بخشی از این مراسم حمید ماهی‌صفت استند‌آپ کمدین شناخته‌شده، با حضور روی صحنه از تجارب خود درباره موفقیت گفت.