خیابان مطهری، خیابان مفتح، روبه‌روی پمپ بنزین ۱۱۰، ساختمان آسیا
info@asianews.ir
09123845937
📞 Contact Us

اجتماعی


معاون بهره‌‌برداری شرکت آب منطقه‌‌ای تهران: به‌رغم بارندگی‌های بیشتر، معضل بی‌آبی حل نشده است

معاون بهره‌‌برداری شرکت آب منطقه‌‌ای تهران: به‌رغم بارندگی‌های بیشتر، معضل بی‌آبی حل نشده است

راما حبیبی، معاون بهره‌‌برداری شرکت آب منطقه‌‌ای تهران درباره آخرین وضعیت ذخایر سدها و تغیبرات نسبت به مدت مشابه سال گذشته اظهار داشت: «ذخایر آبی سدها امسال نسبت به بلندمدت همچنان روند کاهشی دارد، امسال نسبت به چند سالی که خشکسالی را سپری کردیم، بارندگی بیشتری داشتیم، اما این‌که بگوییم بارش‌ها بهتر بود، در نتیجه اوضاع سدها هم بهبود یافته، فرض درستی نیست. ما همچنان دچار معضلات آبی هستیم.»