در روزهای اخیر، اظهارات تازه مدیرکل حفاظت محیطزیست خوزستان روایتهای پیشین درباره منبع آلودگی هوای اهواز را زیر سؤال برده است.
دادستان تهران از برخورد با ترک فعل دستگاهها در اجرای قانون هوای پاک خبر داد.
اتخاذ سیاستها و اجرای برنامههایی که در کوتاهمدت بتوان در شرایط کمبود برق، پایداری شبکه را حفظ کرد و از عواقب و عوارض ناترازی گریخت، ضرورتی اجتنابناپذیر است. با اینهمه، درمان ناترازی برق، هیچ درمان قطعی بهجز سرمایهگذاری در راستای توسعه نیروگاهها و حرکت به سمت انرژیهای تجدیدپذیر ندارد.
با تداوم سکون جو در تهران، شاخص آلودگی در وضعیت زرد باقی مانده و غلظت آلایندهها تا اوایل هفته آینده افزایش مییابد.