صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
جمعه / ۲۲ تیر ۱۴۰۳ / ۱۴:۳۱
کد خبر: 23032
گزارشگر: 464
۱۸۰۰
۰
۰
۴
با پشتوانه بسیار قوی

همه چیز درباره بازی داگز

همه چیز درباره بازی داگز
این طرح با الهام گرفتن از اسپاتی شکل گرفته است. لوگو Spotty، لوگوی غیر رسمی شبکه اجتماعی VK، توسط پاول دورف ساخته شده است. او این سگ نمادین را در یک حراج خیریه برای حمایت از یتیم‌خانه‌ها کشید و اسپاتی به نماد محبوب VK تبدیل شد.


به گزارش آسیانیوز؛ پروژه Dogs، چند روزی هست کار خودشو شروع کرده اما تفاوت اصلی این پروژه با سایرین، پشتوانه بسیار قوی و اعلام رسمی چند صرافی معتبر برای لیست کردنش در همین ابتدا هست.

نکته‌ی جالب و قابل توجه، حضور ساشا پلوتوینوف، بنیانگذار و مدیرعامل نات کوین، در پروژه‌ی DOGS و قرارگیریش در رده‌ی ۲۴ نفرات برتره!

پروژه‌ی Dogs، در کمتر از ۳ روز موفق به جلب نگاه چند میلیونی کاربران و فعالان حوزه‌ی کریپتوکارنسی شده و حالا صفحات رسمی ۴ صرافی مطرح BingX ، LBank ، BitGet و Gate.io با انتشار بیانیه های مجزا، ضمن تایید لیست قطعی توکن DOGS$ ، اقدام به پیش فروش توکن DOGS$ کردن.

تاریخچه بازی DOG

این طرح با الهام گرفتن از اسپاتی شکل گرفته است. لوگو Spotty، لوگوی غیر رسمی شبکه اجتماعی VK، توسط پاول دورف ساخته شده است. او این سگ نمادین را در یک حراج خیریه برای حمایت از یتیم‌خانه‌ها کشید و اسپاتی به نماد محبوب VK تبدیل شد.

به نظر می‌رسد توسعه‌دهندگان این طرح قصد دارند میم کوینی کامیونیتی‌محور تحت عنوان DOGS معرفی کنند و بین شرکت کنندگان ایردراپ انجام دهند.

 

پست جدید کانال رسمی نات کوین درباره DOGS

من آینده را به وضوح می‌بینم. جولای تمام نخواهد شد و ما بازی را شروع خواهیم کرد. ما خودمان را پادشاه خواهیم کرد و پیاده خواهیم بود.

جولای تمام نخواهد شد و همه $WOOF دریافت خواهند کرد. یک سکه، یک ژتون. حالا یک استخوان می‌بینم. چه استخوان خوشمزه‌ای باید باشد! ساکت باش، حواست را جمع کن!

جولای تمام نخواهد شد و شما اخبار را از من خواهید شنید. فقط وقتی همه چیز دوباره شروع شد به تو خواهم گفت.

بنیانگذار نات کوین هم به پروژه DOGS پیوسته است

نکته‌ی جالب و قابل توجه، حضور ساشا پلوتوینوف، بنیان‌گذار و مدیرعامل نات کوین، در پروژه‌ DOGS و قرارگیری او در رده‌ ۲۴ نفرات برتر است!

مطالبی که پیشنهاد می کنیم مطالعه بفرمایید

جزئیات دریافت ایردراپ پروژه جنجالی ZKsync اعلام شد؛ پاداش قابل توجه برای شرکت کنندگان

ساشا پلوتوینوف، پیش از این به وضوح در هیچ پروژه کریپتویی اقدام به عضوگیری نکرده بود و این می‌تواند یک چراغ سبز نسبت به پروژه‌ای باشد که بسیار گنگ و مرموز شروع به کار کرده و در همان روز اول موفق به جذب ۱ میلیون کاربر شده است.

از مدتی پیش، کانال رسمی نات کوین به طور مرتب، به یک کالکشن NFT رسمی با همین مضمون در GetGems اشاره می‌کند که بسیاری از رسانه‌های رسمی و غیررسمی این دو مورد را کاملا مرتبط با هم می‌دانند.

فعلا این ربات، در مرحله آغازین پس از راه‌اندازی قرار دارد و مشخص نیست کسب درآمد به جز قدمت اکانت، در اختیار داشتن پرمیوم و ریفرال‌گیری به چه صورت ادامه خواهد یافت.

بنیانگذار بلوم هم رسما وارد بازی DOGS شد

پس از بنیانگذار نات کوین، این بار بنیانگذار بلوم هم رسما وارد بازی DOGS شد! ولادیمیر اسمرکیس، در کانال تلگرام شخصی خود، رسما به پروژه‌ DOGS و حضور خود در بین بازیکنان این پروژه اشاره مستقیم کرده است.

دیروز و امروز، همه‌ چت‌های تلگرام (چه عمومی و چه چت با اینفلوئنسرها و KOLها) در مورد بازار کریپتو و آخرین نوسانات نمودارها نبود، بلکه در رابطه با پروژه‌ای جدید با مفهومی جالب بود؛ DOGS!

این فرآیند تا حد امکان برای یک کاربر ساده، قابل درک و هیجان انگیز است: شما وارد اپلیکیشن می‌شوید، از سن اکانت تلگرام خود مطلع می‌شوید و توکن‌هایی را به‌خاطر آن دریافت می‌کنید. توزیع و راه‌اندازی سکه به این روش قطعا قبلا انجام نشده است. این یک مثال بسیار جالب از این است که چگونه می‌توانید بدون مکانیزم پیچیده، مخاطب را همراهی کنید. اثبات آن هم ساده است: بیش از ۱ میلیون کاربر در ۱۰ ساعت پس از راه‌اندازی برنامه.

شاید مخاطب به‌سادگی از «دور زدن» و هدر دادن وقت خود خسته شده باشد و در اینجا راه حلی وجود دارد که کاربر چند دقیقه را صرف آن می‌کند.

این احتمال وجود دارد که مکانیزم‌های مشابه با DOGS ظهور روند جدیدی برای راه‌اندازی میم‌ها در شبکه TON باشند.

https://www.asianews.ir/u/eSo
اخبار مرتبط
همستر کمبات یک بازی تلگرامی است که کاربر در آن می‌تواند فقط با ضربه‌زدن ساده روی نمایشگر گوشی خود، سکه‌های مجازی کسب کند؛ سکه‌هایی که احتمال تبدیل به ایردراپ و در نهایت تبدیل به پول واقعی را دارند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید