نایب رئیس اتاق اصناف تهران میگوید: کارکنان اتاق اصناف از ابتدای جنگ شیفت بودهاند و از ۱۵ فروردین طبق تصمیم گیری استانداری تهران برای فعالیت مراکز دولتی به خدمات خود ادامه میدهند.
رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور از تداوم اجرای بخشنامه نحوه فعالیت دستگاههای اجرایی پس از تعطیلات نوروزی از هفته آینده خبر داد و تاکید کرد که دستگاه های اجرایی مستقر در تهران میتوانند با در نظر گرفتن حضور ۲۰ درصدی، مدیریت لازم را برای حضور در ادارات داشته باشند.