معاون رئیسجمهور آمریکا اعلام کرد که مذاکرات با ایران پس از ساعتها گفتوگو بدون دستیابی به توافق به پایان رسید.
وزیر خارجه استرالیا از ایران و آمریکا خواست آتشبس را حفظ کرده و هر چه سریعتر «به مذاکرات بازگردند».
سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره مذاکرات طولانی و فشرده هیئت های ایرانی و آمریکایی گفت: در این مذاکرات در مورد یک سری مسائل و موضوعات به تفاهم رسیدیم ولی در مورد دو الی سه موضوع مهم دیدگاهها از یکدیگر فاصله داشت و نهایتاً منجر به توافق نشد.
با پیشنهاد پاکستان و با قبول هیاتهای مذاکرهکننده ایران و آمریکا، ادامه مذاکرات با میانجیگری پاکستان در روز یکشنبه ادامه خواهد داشت.